captcha

Jūsų klausimas priimtas

JAV moteris iškėlė 5 mln. dolerių bylą „Starbucks“ už ledukus gėrimuose

Viena Čikagos gyventoja kelia daugiau kaip 5 mln. dolerių (4,31 mln. eurų) ieškinį „Starbucks“, tvirtindama, kad ši kavos gigantė pripila per mažai kavos, arbatos ir kitų gėrimų, kuriuos patiekia su ledukais, todėl klientai už juos permoka.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

Ieškinyje dėl klaidinančios reklamos ir vartotojų apgaudinėjimo, kuriuo siekia prisiekusiųjų teismo ir kolektyvinio ieškinio statuso, Stacy Pincus  kaltina didžiausią pasaulyje kavos mažmenininką patiekiant savo klientams „daug mažiau nei reklamuojama – dažnai beveik perpus mažiau – skysčio uncijų“.

„Dėl šios praktikos „Starbucks“ šaltuosiuose gėrimuose yra reikšmingai mažiau produkto nei reklamuojama“, – sakoma praėjusią savaitę iškeltame ieškinyje.

„Starbucks“ baristos paprastai pripila plastikinius puodelius iki ant jo atspausdintos viršutinės juodos linijos, o paskui prideda ledo.

S. Pincus sako, kad nuo 2006 metų balandžio ji ir milijonai kitų „Starbucks“ klientų buvo apgaudinėjami, nes „Venti“ dydžio puodelius užsisakantys vartotojai gauna tik 14 uncijų (0,4 litro) gėrimo, pripildžius puodelius iki viršutinės linijos, nors valgiaraštyje deklaruojamas bendras 24 uncijų kiekis.

„Starbucks“ šias tris juodas linijas ant savo šaltų gėrimų puodelių turi norėdama užtikrinti, kad jos darbuotojai pripiltų į šiuos puodelius mažiau skysčio uncijų nei reklamuojama „Starbucks“ valgiaraštyje dėl konkretaus šalto gėrimo“, – sakoma ieškinyje.

„Iš tikrųjų „Starbucks“ instruktuoja savo darbuotojus patiekti jos klientams mažiau skysčio uncijų nei reklamuojama“, – sakoma jame.

S. Pincus taip pat ginčija „Starbucks“ kainų nustatymą ir sako, kad kompanija ima brangiau už šaltus gėrimus, o ne už karštus.

Vidutinė „Grande“ dydžio kava su ledukais, reklamuojama kaip 16 uncijų gėrimas, kainuoja 2,65 dolerio, o karšta „Grande“ šviežiai užplikyta kava – 2,10 dolerio.

„Iš esmės „Starbucks“ ne tik nepakankamai pripila savo šaltų gėrimų, palyginti su tuo, kaip jie yra reklamuojami, bet ir ima už juos papildomą kainą“, – teigiama ieškinyje.

„Starbucks“ šaltųjų gėrimų pakankamai nepripilama tam, kad būtų uždirbta daugiau pinigų ir gautas didesnis pelnas, darant nuostolius klientams, kuriuos klaidina tyčia apgaulinga „Starbucks“ reklamavimo praktika“, – tvirtina ieškovė.

„Starbucks“ ieškinį pavadino „tuščiu ir nevertingu“.

„Mūsų klientai supranta ir tikisi, kad ledas bus būtinas bet kokio gėrimo „su ledukais“ komponentas, – sakoma kompanijos pareiškime. – Jei koks nors klientas nėra patenkintas tuo, kaip paruošiamas jo gėrimas, mes mielai jį paruošime iš naujo“.

„Starbucks“, turinti daugiau kaip 23 000 parduotuvių visame pasaulyje, per fiskalinius 2015 metus gavo 19,2 mlrd. dolerių grynųjų pajamų – 16,5 proc. daugiau nei ankstesniais metais.

Pernai gėrimai sudarė 73 proc. parduotuvėse parduodamų produktų.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Įvairenybės

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close