captcha

Jūsų klausimas priimtas

Eurovizinio lietuvių klipo kūrėja: paprastumo nereikia imituoti, reikia būti paprastiems

Kai paprastumas yra tikras, o ne imituojamas, jis tampa privalumu. Taip sako Lietuvos eurovizinės dainos „This Time“ klipą režisavusi Algina Navickaitė ir primena latvių atstovus 2005 metų „Eurovizijoje“, kurie sėdėdami ant kėdžių užkariavo Europos simpatijas.
Deivaro Kaleininko (LRT.lt) nuotr.
Deivaro Kaleininko (LRT.lt) nuotr.

Kai paprastumas yra tikras, o ne imituojamas, jis tampa privalumu. Taip sako Lietuvos eurovizinės dainos „This Time“ klipą režisavusi Algina Navickaitė ir primena latvių atstovus 2005 metų „Eurovizijoje“, kurie sėdėdami ant kėdžių užkariavo Europos simpatijas. 

„Norėjome padaryti socialinį eksperimentą – neformatą, ne tokį klipą, koks būdingas „Eurovizijai“ – su daug šviesų ir efektų, o paprastai ir šiek tiek dokumentiniu stiliumi“, – pasakoja režisierė.  

Jos teigimu, buvo svarbu parodyti paprastus veidus, paprastus žmonės ir jų reakciją pirmą kartą išgirdus dainą. Nepaisant to, kad visi iki vieno klipe – lietuviai, klipo kūrėjams dar pavyko rasti tokių, kurie dainos „This Time“ girdėję nebuvo.

Dainos apie meilę ir pirmąjį bučinį klipui neatsitiktinai pasirinktos poros. „Buvo porų, kurios draugavo ilgai, buvo žmonių, kurie matė vienas kitą pirmą kartą. Atvirai pasakius, meiliau elgėsi tie, kurie matė vienas kitą pirmą kartą“, – atskleidžia A. Navickaitė. 

Jos manymu, paprastumas – ne trūkumas, jeigu jis – tikras, o ne imituojamas. 

„Galime kalbėti pavyzdžiais: buvo broliukai latviai, kurie [sėdėdami] ant kėdžių užkariavo visą Europą“, – konkurso istoriją prisimena klipo režisierė.

Plačiau – „Labas rytas, Lietuva“ reportaže. 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Eurovizija

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...