captcha

Jūsų klausimas priimtas

Eurovizijos laimėtoja komercinės sėkmės nepasiekė

Nors pernai lengvai laimėjo Eurovizijos dainų konkursą, danų dainininkei Emmelie de Forest sunkiai sekėsi pelnyti komercinę sėkmę gimtojoje šalyje.
SCANPIX DENMARK/Scanpix nuotr.
SCANPIX DENMARK/Scanpix nuotr.

Nors pernai lengvai laimėjo Eurovizijos dainų konkursą, danų dainininkei Emmelie de Forest sunkiai sekėsi pelnyti komercinę sėkmę gimtojoje šalyje.

„Turėjau per daug apie ką galvoti. Turi tiek daug apie ką galvoti, kai laimi Euroviziją“, – sakė E. de Forest, kuri šiemet, per šeštadienio finalą Kopenhagoje, atliks oficialią Eurovizijos dainą – savo naujausią singlą „Rainmaker“.

Gerbėjams iš viso pasaulio renkantis į Danijos sostinę, miestas savo pagrindinę parduotuvių gatvę pavertė dūzgiančia „Eurovizijos gerbėjų mylia“, o keli pagrindiniai viešbučiai pranešė, kad visi numeriai konkurso dienoms juose jau užsakyti.

Tačiau praėjus 40-čiai metų nuo to laiko, kai švedų ABBA, pasinaudojusi šiuo konkursu, pradėjo vieną pelningiausių karjerų per visą popmuzikos istoriją, dabartinių laureatų komercinė sėkmė yra išimtis, o ne taisyklė.

Ir kaip daugeliui jos pirmtakų, smulkutei 21 metų E. de Forest, kuri 125-iems mln. televizijos žiūrovų vėl dainuos basa, buvo sunku paversti savo eurovizinę sėkmę gerais albumų pardavimo skaičiais.

Nors pergalę šiame konkurse jai pelniusi daina „Only Teardrops“ pateko į populiariausiųjų dvidešimtukus keliose Europos valstybėse, vėlesnis singlas į tuos sąrašus neprasimušė ir pernai ji turėjo atšaukti gastroles Danijoje ir Vokietijoje, iš dalies – dėl vangaus bilietų pirkimo.

„Aplink mane buvo žmonių, kuriems galbūt derėjo viską tvarkyti kiek geriau, bet jie to nepadarė, tad turėjau atšaukti (gastroles)“, – sakė ji.

„Kartais turi leisti perimti kitiems žmonėms ir aš negaliu tvarkyti visko, tad turiu pasikliauti savo vadybininku ir savo užsakymų agentais“, – pridūrė ji.

Eurovizijos gerbėjų klubo „OGAE Denmark“ pirmininkas Johannas Soerensenas manantis, kad E.de Forest yra fantastiška atlikėja, ir išreiškė viltį, kad naujasis jos singlas išjudins jos karjerą.

Pergalę Eurovizijoje paversti komercine sėkme yra sunku, nes daugeliui konkurso dalyvių Eurovizijos finalas yra pirmas kartas, kai jų dainą išgirsta didžioji auditorijos dauguma, todėl ją lengva ir pamiršti.

„Eurovizijos scena praktiškai yra vienintelė jų platforma. Be jos vėliau lieka tik sunkus darbas, – sakė J. Soerensenas. – O tai gali būti itin sunku, nes yra tiek daug žmonių, trokštančių atsidurti dėmesio centre“.

E.de Forest sakė, kad po šiemetinio finalo ji toliau kurs savo naują albumą – bendradarbiaudama su amerikiečių dainų kūrėja MoZella, kuri padėjo parašyti Miley Cyrus hitą „Wrecking Ball“.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Eurovizija

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...