captcha

Jūsų klausimas priimtas

Paskelbtas šiųmetinės „Eurovizijos“ šūkis

Ukrainos visuomeninis transliuotojas ir Europos transliuotojų sąjunga (EBU) pirmadienį paskelbė numatomą „Eurovizijos“ konkurso šūkį – „Švęskime įvairovę“ (Celebrate Diversity). Ir šūkis, ir logotipas siejasi su Ukrainos kultūra bei užsimena, ko „Eurovizijos“ gerbėjai gali tikėtis atvykę į Kijevą gegužę.
Eurovision.tv pav.
Eurovision.tv pav.

„Šiųmetinė idėja remiasi praėjusių metų konkurso tema „Susiburkime kartu“ (angl. „Come together“) ir savyje talpina esmines „Eurovizijos“ vertybes: visos Europos (ir ne tik) šalys yra kviečiamos švęsti mūsų bendrystę ir unikalumus, kuriais išsiskiriame. Žinoma, dalytis ir džiaugtis puikia muzika – taip pat“, – „Eurovision.tv“ portalui kalbėjo vyriausiasis konkurso prodiuseris Jonas Ola Sandas.

Šiųmetinį konkurso šūkį papildo originalaus dizaino logotipas, vaizduojantis tradicinius ukrainietiškus karolius, žinomus namysto pavadinimu. Namysto Ukrainos kultūroje yra ne tik papuošalas, bet ir amuletas bei grožio ir sveikatos simbolis. Jį sudaro daugybė karolių, kurių kiekvienas yra skirtingo dizaino ir simbolizuoja įvairovę ir individualumą.


Eurovision.tv pav.

„Šis prasmingas logotipas ne tik suteikia istorijos ir paveldo prieskonį, bet ir atrodo šiuolaikiškai. Ir kadangi visas konkursas remiasi šia tematika, mes jau nekantraujame išvysti puikų reginį gegužę“, – savo mintį pratęsia J. Ola Sandas.

„Eurovizijos“ dainų konkurso logotipai pradėti kurti 2004-aisiais, ir konkursą rengiantys transliuotojai yra kviečiami vystyti unikalias temas, susijusias su konkursą rengiančios šalies kultūra.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Eurovizija

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...