captcha

Jūsų klausimas priimtas

Naująjį albumą D. Montvydas pristatė aklinoje tamsoje

Iš eurovizinės viešnagės Tel Avive grįžęs Donatas Montvydas ketvirtadienio rytą paskyrė naujojo savo albumo pristatymui. „Menų spaustuvėje“ vykusiame renginyje atlikėjas supažindino su ketvirtuoju savo albumu #BLCK, kurį, kaip teigė jis pats, užsidaręs rūsyje kūrė dvejus metus.
V. Radžiūno (LRT.lt) nuotr.
V. Radžiūno (LRT.lt) nuotr.

„Tai – dvejų metų darbas. Bendradarbiavome kartu su ispanais, švedais, lietuviais. Šį albumą įkvėpė būtent daina #BLCK. Viskas prasidėjo nuo jos – mintys, idėjos, konceptas. Tai jau ketvirtas mano vaikas. Šį albumą įrašinėjome kartu su švedų prodiuseriais. Jame rasite skandinavišką kokybę ir šiuolaikišką skambesį“, – užtikrintai kalbėjo atlikėjas.

Albumo fotosesijos ir idėjos autorius – pats dainininkas, bet ją išpildyti jam padėjo savo sričių profesionalai.

„Visas albumas darytas Švedijoje. Labai daug darbų iki išleidimo buvo atlikta toje šalyje. Galiu pasakyti, kad tai – vienas brangiausių visų laikų albumų. Žinoma, tai negarantuoja sėkmės, bet parodo mūsų intenciją. Jei nori šiuolaikiškos muzikos, reikia atitinkamai investuoti“, – teigė jis.

D. Montvydo vadybininko Martyno Tylos teigimu, už investuotą sumą būtų galima įsigyti ne vieną automobilį.

Paklaustas apie albumo idėją, D. Montvydas tikino, kad viskas prasideda nuo įrašų studijos. „Sėdint prie fortepijono mąstau, koks galėtų būti naujas albumas, naujas įvaizdis, stebiu, kaip pats keičiuosi. Po pirmųjų kelių įrašų kilo mintis padaryti fotosesiją. Tatuiruotės, matomos ant albumo viršelio – taip pat mano idėja“, – pasakojo dainininkas.

Sukurti laikinoms tatuiruotėms ant atlikėjo kūno prireikė septynių valandų darbo. Kaip teigė pats dainininkas, jose užkoduoti dainų pavadinimai.

„Turėjau apie 40 dainų, iš kurių išsirinkau 21. Lygiuojuosi į pasaulinius standartus. Pvz., Beyonce prieš išleisdama albumą daro spaudos konferenciją ir iš šimtų dainų atsirenka kelias, pateksiančias į albumą“, – kalbėjo D. Montvydas.

„Pirmasis albumas buvo mano vaikystės svajonė. Dabar į tai žiūriu labiau kaip į meno kūrinį. Daug galvojau apie jo dizainą. Darbas užsidarius rūsyje kuriant dainas truko dvejus metus. Išleisdamas albumą atiduodu duoklę tikram fanui, kuris laukia mano autografo ar nori nusifotografuoti su albumu. Jo tiražas – apie 1000 vienetų", – sakė D. Montvydas.

Albumą bus galima įsigyti elektroninėje erdvėje ir turo koncertų metu. „Nei degalinėse, nei prekybos centruose jų nerasite. Albumo kaina elektroninėje erdvėje – apie 6 eur, jei albumas pasirodys parduotuvėse, jo kaina bus apie 15 Eur“, – tikino M. Tyla.

Atlikėjas neslėpė, kad su albumu  #BLCK orientuojasi ir į užsienio rinką. M. Tylos teigimu, eurovizinis albumo kūrinys turi atstovus Italijos ir Šveicarijos šalyse, kur šis singlas bus leidžiamas atskirai. 

„Mano tikslas – pasaulis. O ten niekam neįdomi lietuvių kalba, todėl didžioji albumo dalis – anglų kalba. Kalbos barjeras – viena kliūčių, neleidžiančių patekti į pasaulio rinką, todėl noriu ją įveikti", – sakė D. Montvydas.

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Eurovizija

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...