captcha

Jūsų klausimas priimtas

Labiausiai reklamos daugėjo kine ir internete, spaudoje – mažėjo

Per 2012 m. didžiausias reklamos apimčių šuolis užfiksuotas kine – net 66,7 proc. Taip pat stipriai reklama augo internete – 17,7 proc. Tuo metu spaudoje beveik tiek pat (16,8 proc.) krito. Tai rodo „TNS LT“ reklamos apimčių 2012 m. sausį–lapkritį apžvalga.
BFL nuotr.
BFL nuotr.

Per 2012 m. didžiausias reklamos apimčių šuolis užfiksuotas kine – net 66,7 proc. Taip pat stipriai reklama augo internete – 17,7 proc. Tuo metu spaudoje beveik tiek pat (16,8 proc.) krito. Tai rodo „TNS LT“ reklamos apimčių 2012 m. sausį–lapkritį apžvalga.

Kino reklama per vienuolika šių metų mėnesių, lyginant su 2011 sausiu–lapkričiu, išaugo 66,7 proc. Šiais metais per vienuolika mėnesių kino teatruose buvo parodyta 191 tūkstantis reklaminių klipų.

Automatinė interneto reklamos sistema „Evaliant“ per vienuolika 2012 m. mėnesių užfiksavo 17,7 proc. daugiau reklamos negu per 2011 metų sausį-lapkritį. Šiais metais buvo užfiksuota 3 milijonai 533 tūkstančiai reklamos vienetų (occurrencies).

Radijo stotys per 2012 metų sausį–lapkritį transliavo 4 milijonus 628 tūkstančius sekundžių reklamos ir tai buvo 5,0 proc. reklamos daugiau nei per 2011-ųjų vienuolika mėnesių. Radijo apimčių augimui įtakos turėjo 2012 metų pradžioje pradėta matuoti „Power Hit Radio“ radijo stotis. Lyginant radijų stočių sąrašą be PHR, per 2012 ir 2011 vienuolika mėnesių, radijo reklamos laikas krito 5,7 proc.

Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant 2012 ir 2011 metų sausio–lapkričio mėnesių duomenis, augo 3,3 proc.

Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2012 ir 2011 sausio–lapkričio duomenis, krito 16,8 proc. Laikraščiuose reklamos plotas mažėjo 22,7 proc., žurnaluose reklamos plotas smuktelėjo 0,9 proc. Laikraščiuose buvo išspausdinta 12 milijonų 374 tūkstančiai, žurnaluose – 6 milijonai 332 tūkstančiai kvadratinių centimetrų reklamos.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant 2012 ir 2011 metų sausio–lapkričio mėnesių duomenis, krito 13,3 proc.

Lauko video ekranuose buvo transliuota 3 milijonai 687 tūkstančiai sekundžių reklamos. Palyginus su 2011 metų vienuolika mėnesių, lauko video reklamos apimtis sekundėmis nukrito 19,2 proc.

Per 2012 metų vienuolika mėnesių degalinėse ant degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuoti 54 tūkstančiai reklaminių lipdukų. Lyginant su 2011 metų sausiu-lapkričiu, šis rodiklis krito 14,4 proc.

Sausio–lapkričio mėnesiais didžiausi reklamuotojai buvo „Tele2“, „Studio Moderna“, „Procter&Gamble“, „Omnitel“ ir „Maxima LT“. Po jų rikiavosi „Henkel“, „Bitė“, „Unilever“, „Palink“ ir „Kraft Foods“. Dažniausiai reklamuoti prekybos tinklai, mobilaus ryšio operatoriai, greitieji kreditai, vaistinės, muzikos koncertai, vitaminai ir lengvieji automobiliai.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...