captcha

Jūsų klausimas priimtas

Prekybos centrai trukdo fiksuoti savo kainas

Prekių paieškos ir kainų palyginimo portalo vadovas skundžiasi, kad prekybos centrų administracijos ir apsaugos darbuotojai nusiteikę priešiškai, kad prekybos centruose būtų fiksuojamos prekių kainos. Be to, esą, prekybos centrai neskuba skelbti jautrios informacijos, o kartais net trukdo ją rinkti. Prekybininkų atstovas sako, kad tokia veikla – dviejų komercinių subjektų susitarimo reikalas.
BFL nuotr.
BFL nuotr.

Prekių paieškos ir kainų palyginimo portalo vadovas skundžiasi, kad prekybos centrų administracijos ir apsaugos darbuotojai nusiteikę priešiškai, kad prekybos centruose būtų fiksuojamos prekių kainos. Be to, esą, prekybos centrai neskuba skelbti jautrios informacijos, o kartais net trukdo ją rinkti. Prekybininkų atstovas sako, kad tokia veikla – dviejų komercinių subjektų susitarimo reikalas. 

Visų mažmeninės prekybos tinklų kainų palyginimu užsiimančio portalo vadovas sako, kad patys prekybininkai atsisako teikti informaciją apie prekių kainas. Todėl ją rinkti ėmė portalo pasamdyti žmonės. Jie parduotuvėse telefonu įveda prekių brūkšninius kodus, užrašo kainą ir išsiunčia šią informaciją į portalo sistemą. Jame apsilankę pirkėjai gali palyginti, kiek, kas ir kur kainuoja.

„Parduotuvėje vien tik išsitraukus mūsų darbuotojui telefoną, nuskenavus kelias prekes, iškart prisistato parduotuvės apsauga, parduotuvės administracijos darbuotojai. Varo iš parduotuvių, kartais grasina. Sako, kad tai draudžiama, kad tą draudžia Lietuvos teisė“, – pasakoja portalo „PriceOn“ direktorius Jurijus Laneckis.

Vartotojų atstovai sako, kad teisės aktai nedraudžia rinkti informacijos viešose įstaigose.

„Mes turim teisę ginti viešąjį interesą teismuose. Tačiau nenorime nuo to pradėti. Manyčiau, kad dar neišsemtos susikalbėjimo galimybės. Prekybos tinklai neturėtų turėti savo nerašytų taisyklių, kaip kad sako: mes žinome įstatymus, bet turime savo taisykles. Tokie atvejai turėtų būti išgyvendinti“, – teigia Nacionalinės vartotojų federacijos prezidentė Alvita Armanavičienė.

Prekybininkų atstovas sako, kad tai komercinis projektas, todėl dėl bendradarbiavimo turi tartis du verslo subjektai.

„Žmonės, stovintys už to projekto, siekia aiškios finansinės naudos. Dėl to susitarimas, bent jau aiškios žaidimo taisyklės turi būti nustatytos“, – tvirtina Prekybos įmonių asociacijos vykdomasis direktorius Laurynas Vilimas.

Prekybininkų teigimu, pirkėjams užsirašinėti kainas nėra draudžiama nei vienoje parduotuvėje.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...