captcha

Jūsų klausimas priimtas

Lietuvoje užtektų 200–300 elektromobilių įkrovos stotelių

Pranešimai apie vieną po kitos dygstančias viešas automobilių įkrovimo stoteles sukūrė įspūdį, kad elektromobilių mėgėjai jau drąsiai gali jais naudotis bent didžiuosiuose miestuose, tačiau tikrovė kitokia: trūksta ne vien įkrovimo stotelių – tikrai vieša tėra viena, bet ir specialių eismo juostų, kurios padėtų taupyti greitai prarandamus kilometrus.

Pranešimai apie vieną po kitos dygstančias viešas automobilių įkrovimo stoteles sukūrė įspūdį, kad elektromobilių mėgėjai jau drąsiai gali jais naudotis bent didžiuosiuose miestuose, tačiau tikrovė kitokia: trūksta ne vien įkrovimo stotelių – tikrai vieša tėra viena, bet ir specialių eismo juostų, kurios padėtų taupyti greitai prarandamus kilometrus.

„Verslo žinioms“ Lietuvos elektromobilių asociacijos valdybos pirmininkas Laurynas Jokužis teigė, kad paprasčiausia įkrovos stotelė, kurią pagamintų elektromobilių įkrovos parką įrengusi bendrovė „Elinta“, kainuotų apie 1,5 tūkst. litų (434,4 euro). Pavyzdžiui, greitos įkrovos stotelė Vilniaus centre kainavo apie 103 tūkst. litų (30 tūkst. eurų).

Pasak jo, Lietuvoje užtektų 200–300 vidutinio spartumo ir 20 greito automobilių krovimo vietų. Skaičiuojama, kad iki 2020 metų kelyje Vilnius–Kaunas–Klaipėda atsiras 12 greitos įkrovos stotelių, o kelyje „Via Baltica“ – septynios.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...