captcha

Jūsų klausimas priimtas

Nerimaujama, ar „Rail Baltica“ trasa iki Kauno bus nutiesta laiku

Likus aštuoniems mėnesiams iki 1,3 mlrd. litų vertės europinės geležinkelio vėžės nuo Kauno iki Lietuvos ir Lenkijos sienos tiesimo pabaigos jau nerimaujama, ar darbus bus spėta atlikti laiku, rašo „Lietuvos žinios“.
T. Lukšio (BFL) nuotr.
T. Lukšio (BFL) nuotr.

Likus aštuoniems mėnesiams iki 1,3 mlrd. litų vertės europinės geležinkelio vėžės nuo Kauno iki Lietuvos ir Lenkijos sienos tiesimo pabaigos jau nerimaujama, ar darbus bus spėta atlikti laiku, rašo „Lietuvos žinios“.

„Lietuvos geležinkelių“ direktoriaus pavaduotojas Albertas Šimėnas teigė, kad gruodį turėtų būti atlikta apie 78 proc. visų darbų.

„Kita vertus, pasiliekant 22 proc. darbų kitiems metams, kai liks iki projekto pabaigos kiek daugiau nei pusmetis, būtina turėti garantijas dėl terminų laikymosi. Anksčiau patys rangovai buvo įsipareigoję paankstinti pabaigtuves, tačiau pažadų nevykdo. O kai kurie dar ir smarkiai atsilieka nuo grafiko“, – sakė vienas „Lietuvos geležinkelių“ vadovų.

A. Šimėno teigimu, didžiausias galvos skausmas dabar yra dviejų lygių pervažos, kuri turėtų virsti viadukais, statyba Marijampolėje. Darbus atlieka „Kauno tiltų“ ir „Mitnijos“ konsorciumas.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...