captcha

Jūsų klausimas priimtas

Po kelionių organizatoriaus griūties - pagalbos šauksmas iš Hurgados

Malonios atostogos prie šiltos jūros baigėsi laukimo kančiomis ir nerimu, kaip grįžti namo.
A. Žukauskaitė (DELFI) nuotr.
A. Žukauskaitė (DELFI) nuotr.

Malonios atostogos prie šiltos jūros baigėsi laukimo kančiomis ir nerimu, kaip grįžti namo.

Penktadienį prekės ženklą „Plus Travel“ valdančiai bendrovei „Fresh Travel“ paskelbus apie stabdomą veiklą, dalis jos klientų dar nebuvo grįžę namo.

DELFI pasiekė laiškas iš Egipto kurorto Hurgada, kuriame, pasak laiško, poilsį šeštadienį turėjo baigti grupė šios bendrovės klientų. Tačiau jiems teko laukti nežinioje, nes viešbutis nenorėjo atiduoti bagažo, kol nėra visiškai su jais atsiskaityta.

„Rašome iš Hurgados, šiuo metu esame įkaitai, neatiduoda bagažo, kai kurių žmonių pasai yra bagaže, esame gąsdinami tuo, kad neleis lėktuvui pakilti, nes nėra sumokėta „Plius Travel“ agentūros mokestis už mūsų dienas, praleistas „Mirage aquapark“ viešbutyje. Žmonės panikuoja, nežino kaip pasiimti bagažą, kad grįžti namo, nes mums jo neduoda, kol nėra sumokėti pinigai“, – tvirtinama naktį parašytame laiške DELFI.

Pasak moters, viešbučio darbuotojai saugojo kambarį, kuriame sudėtas poilsiautojų bagažas.

Vėliau šeštadienio rytą ji DELFI sakė, kad pavyko sutarti su viešbučio darbuotojais, kad šie atiduotų bagažą, Keliautojai oro uoste laukė lėktuvo, tačiau, jos žiniomis, panaši situacija keliems lietuviams klostosi ir kitame Hurgados viešbutyje.

Iš viso, jos žiniomis, Hurgadoje yra likę 150 veiklą sustabdžiusio kelionių organizatoriaus keleivių, iš kurių 30 yra vaikai.

Negali išeiti iš viešbučio

Į DELFI kreipėsi ir kito Hurgados apylinkėse įsikūrusio viešbučio „Nubia“ poilsiautojai iš Lietuvos.

Viena moteris telefonu DELFI pasakojo, kad šiuo metu iš viešbučio išeiti negali 20 lietuvių, nes esą nesumokėta už jų savaitės poilsį.

„Penktadienį turėjo baigtis mūsų atostogos, kadangi nepavyko išskristi namo, likome nakvynei. Susimokėjome už šią nakvynę. Tačiau šeštadienį atsikėlus ir papusryčiavus iš mūsų atėmė lagaminus ir juos užrakino. Šiek tiek pasukčiavome, pasakėme, kad reikia vaistų, pasiėmėme būtiniausius daiktus ir ketinome skristi be lagaminų, tik su dokumentais. Tačiau jie perprato mūsų gudrybę ir mūsų neišleidžia iš viešbučio“, – filmo scenarijaus vertą istoriją pasakojo poilsiautoja iš Lietuvos.

Ji teigė, kad poilsiautojai skambino Lietuvos konsului Egipte, kuris patarė iškviesti turizmo policiją. Tai padarę poilsiautojai jos laukia.

Vilniaus oro uosto tinklalapyje nurodoma, kad į Vilnių turėjęs atskristi lėktuvas iš Hurgados nenusileis, nes skrydis atšauktas. Taip pat atšauktas ir skrydis į šį Egipto kurortą.

Nukentėjo daugiau nei tūkstantis žmonių

Valstybinis turizmo departamentas savo tinklalapyje praneša, kad lėktuvas iš Hurgados turėtų pakilti šeštadienį 12:40 val. vietos laiku, reiso Nr. S53802.

Pasak departamento, planuojama, kad lėktuvas iš Šarm el Šeicho, Egipto, pakils naktį iš šeštadienio į sekmadienį 00:00 val. vietos laiku, reiso Nr. S53804.

„Turistai raginami vykti į oro uostą savarankiškai, kadangi UAB „Fresh travel" nėra apmokėjęs nei už pervežimą iš viešbučių į oro uostą, nei už skrydžius. Skrydžius ir jų apmokėjimą organizuoja Valstybinis turizmo departamentas“, - rašoma departamento tinklalapyje.

DELFI šeštadienį nepavyko prisiskambinti į Valstybinį turizmo departamentą. Departamento vadovo pavaduotas Juozas Raguckas LRT radijui sakė, kad nuo veiklą sustabdžiusio kelių organizatoriaus nukentėjo daugiau nei tūkstantis žmonių, kurie yra sumokėję pinigus už keliones.

Naktį iš penktadienio į šeštadienį lėktuvas su Lietuvos turistais, kurie ilsėjosi Portugalijos Madeiros saloje, sėkmingai nusileido Vilniuje

Šaltinis www.delfi.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...