captcha

Jūsų klausimas priimtas

Televizijos nebematantys žmonės suskubo pirkti priedėlius ir naujus televizorius

Šią savaitę išjungus analoginę televiziją, televizorių ar skaitmeninės televizijos priedėlių pardavėjai teigia jaučiantys žymiai didesnį gyventojų susidomėjimą nauja technika, o paslaugų tiekėjai sako, kad didesnis vartotojų antplūdis tęsis dar kelias savaites. 

Šią savaitę išjungus analoginę televiziją, televizorių ar skaitmeninės televizijos priedėlių pardavėjai teigia jaučiantys žymiai didesnį gyventojų susidomėjimą nauja technika, o paslaugų tiekėjai sako, kad didesnis vartotojų antplūdis tęsis dar kelias savaites.

Bendrovės RAIT atlikta apklausa parodė, kad likus porai savaičių iki antžeminės analoginės televizijos išjungimo, apie 12 proc. gyventojų dar nebuvo pasirūpinę skaitmenine televizija.

Močiutės, kuri gyvena sostinės pakraštyje teigimu, ji dar nežinanti, ar tikrai norės papildomai investuoti į naują techniką, kad matytų lietuviškus kanalus.

Bendrovės RAIT tyrimas rodo, kad iki antžeminės analoginės televizijos išjungimo dar 140 tūkst. šeimų nebuvo pasirūpinę skaitmenine technika, o kaimo vietovėse tokių vartotojų buvo net 18 proc.

Pasak skaitmeninę televiziją teikiančios bendrovės TEO atstovų, vos išjungus antžeminę analoginę televiziją, buvo sulaukta žymiai daugiau naujų klientų skambučių.

„Pirmosiomis dienomis, po analoginės televizijos išjungimo, sulaukėme maždaug 1,5 daugiau skambučių klientų aptarnavimo telefonais. Žmonės teiravosi, domėjosi ir užsisakinėjo paslaugas. Maždaug 2 kartus daugiau žmonių atėjo į klientų aptarnavimo skyrius. Ir šiandien žmonių yra gerokai daugiau nei įprastą darbo dieną. Mūsų bendrovė yra pasiruošusi tokiam vartotojų antplūdžiui“, – teigė TEO komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis.

Pasak buitinės technikos pardavėjų,  kaimo žmonės dažniau renkasi priedėlius, o miestų – naujus televizorius. Tačiau tiek vienos, tiek kitos technikos pardavimai auga jau pusmetį.

„Mūsų tinkle prekyba televizoriais ir jų priedėliais tebevyksta taip pat intensyviai. Lyginant su pernai, pardavimai išaugo tris kartus. Pirkėjai dažniau renkasi naujus televizorius. Vienam naujam nupirktam priedėliui tenka du nauji televizoriai. Taigi mes matome, kad mūsų pirkėjai yra pakankamai išprusę ir jie supranta, kad skaitmeninės televizijos ateitis tikrai bus be priedėlių. Visa nauja technika bus integruota į naujus televizorius“, – sakė „Topo centro“ komunikacijos vadovė Aurelija Rusteikienė.

Internetinių parduotuvių atstovų teigimu, šalies gyventojai vis dar linkę taupyti, todėl dažniau perka skaitmeninės televizijos priedėlius ir tai daro paskutinę minutę. Taip pat dažnai tenka patarti žmonėms, ką rinktis: priedėlį ar naują televizorių.

„Mes visą laiką patariame taip: jei tavo televizorius yra jau morališkai pasenęs, tai jau nebeverta investuoti į priedėlį, kuris kainuoja apie 100 litų ir daugiau, kai gali šiek tiek pasitaupęs ir televizorių įsigyti. Jeigu tu turi televizorių ir jo žiūri ne tiek daug ir tau reikia pasižiūrėti atsikėlus iš ryto tik „Labas rytas“ arba vakare tiesiog žinias, tai, matyt, neverta investuoti į naują televizorių“, – kalbėjo internetinės parduotuvės „pigu.lt“ direktorius Dainius Liulys.

Specialistai siūlo atkreipti dėmesį ir į tai, kad perėjimui prie skaitmeninės televizijos vien įsigyti priedėlį nepakanka. Reikia pasirūpinti ir gera antena, kuri turi būti iškelta į tinkamą aukštį bei reikalingais laidais.

Iki lapkričio pabaigos konsultacijas teikia Ryšių reguliavimo tarnyba, o mažas pajamas gaunantys gyventojai gali dar tris savaites kreiptis į savivaldybes dėl kompensacijos už skaitmeninę įrangą. 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...