captcha

Jūsų klausimas priimtas

Suskystintųjų dujų terminalo atidarymas ant nosies, o kas jame dirbs, neaišku

Spalio 27 d. pro uosto vartus turėtų prasibrauti laivas saugykla „Independence“. SGD terminalui skirtas laivas bus prišvartuotas greta Kiaulės nugaros salos. Jau kitą dieną šalia jo bus pastatytas laivas dujovežis. Iš jo bandomasis dujų krovinys bus perpumpuotos į „Independence“ laivą. Po aibės bandymų gruodžio pradžioje tikimasi terminalą pradėti eksploatuoti. Tačiau, kas dirbs strateginiame objekte, vis dar neaišku.
I. Juodytės (BFL) nuotr.
I. Juodytės (BFL) nuotr.

Spalio 27 d. pro uosto vartus turėtų prasibrauti laivas saugykla „Independence“. SGD terminalui skirtas laivas bus prišvartuotas greta Kiaulės nugaros salos. Jau kitą dieną šalia jo bus pastatytas laivas dujovežis. Iš jo bandomasis dujų krovinys bus perpumpuotos į „Independence“ laivą. Po aibės bandymų gruodžio pradžioje tikimasi terminalą pradėti eksploatuoti. Tačiau, kas dirbs strateginiame objekte, vis dar neaišku.

Praėjusią savaitę Klaipėdoje viešėjęs Vyriausybės vadovas Algirdas Butkevičius atviravo visą objekto statybos laiką jautęs nerimą, kuris nuslūgo tik dabar, kai darbai jau ties finišo tiesiąja.

Tačiau nerimauti ir dabar yra dėl ko. Vos tik premjeras pranešė, kada tiksliai Klaipėdos uoste pasirodys laivas „Independence“, interneto erdvėje pasirodė skelbimai, siūlantys darbą terminale. Iki laivo atvykimo likus maždaug porai savaičių terminalo valdytoja AB „Klaipėdos nafta“ strimgalviais ieško procesų ir planavimo vadybininkų.

Jiems keliami reikalavimai: puikios valstybinės ir anglų kalbos žinios, labai geri darbo su kompiuteriu  įgūdžiai, 2 metų darbo patirtis. Pageidaujama, kad kandidatai būtų komunikabilūs, iniciatyvūs ir ambicingi.

Procesų vadybininkas būtų atsakingas už terminalo veiklos procedūrų aprašo parengimą, jam tektų koordinuoti ir stebėti padalinių darbus, rengti jų ataskaitas.

Planavimo vadybininkas rūpintųsi, kad dujovežių laivyba, išdujinimo įrangos eksploatacija būtų saugi. Jam būtų patikėtas ir įvairių klausimų derinimas su Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija bei kitomis institucijomis.

Kokio atlygio kandidatai gali tikėtis už tokias pareigas, AB „Klaipėdos nafta“ neišduoda, pabrėždama, kad siūlomas darbo rinkoje konkurencingas atlyginimas.

Skirtingų įdarbinimo agentūrų vertinimu, į SGD terminalo vadybininkų pozicijas nusitaikę asmenys gali tikėtis nuo 2 iki 4,5 tūkst. litų algos atskaičius mokesčius.

Planuojama, kad  terminalo darbuotojų komandą sudarys 50 žmonių. Personalo dauguma – vyrai. Bendrovės „Klaipėdos nafta“ komunikacijos vadovė Indrė Milinienė, neslepia, kad kai kurios pozicijos vis dar yra laisvos. Visa SGD terminalo komanda dirbs platformose.

Norvegijos kompanijai „Hiogh LNG“ priklausančiame laive „Independence“, kurį Lietuva 10 metų įsipareigojo nuomotis, dirbs pačių norvegų surinkta įgula – 25 žmonės. Jai vadovaus kapitonas iš Norvegijos.

Tai, kad kvalifikuotų darbuotojų tokiam objektui Lietuvoje rasti yra sunku, buvo minėjęs ir buvęs AB „Klaipėdos nafta“ vadovas, dabar energetikos ministras Rokas Masiulis. Paieškas apsunkina tai, kad net ir kvalifikuoti kandidatai neturi darbo suskystintųjų gamtinių dujų terminaluose patirties.

Tokių specialistų iki šiol neruošė ir jūrinių specialybių profesionalų kalve vadinamas Klaipėdos universiteto Jūrų technikos fakultetas. Koreguoti studijų programas čia pradėta tik startavus SGD terminalo statyboms.

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Tema: Suskystintųjų gamtinių dujų terminalas

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...