captcha

Jūsų klausimas priimtas

Drabužių rinkoje augant konkurencijai turėtų mažėti kainos

Didėjanti konkurencija drabužių prekyboje skatina rinkos dalyvius peržvelgti prekybos sąnaudas ir kainas, tačiau retas iš dalyvių nori veltis į kainų karus, rašo „Verslo žinios“.
G. Savickio (BFL) nuotr.
G. Savickio (BFL) nuotr.

Didėjanti konkurencija drabužių prekyboje skatina rinkos dalyvius peržvelgti prekybos sąnaudas ir kainas, tačiau retas iš dalyvių nori veltis į kainų karus, rašo „Verslo žinios“.

„Augant konkurencijai, kainos turėtų mažėti, o tai gali slopinti bendrą pardavimų tendenciją. Prekių galbūt bus parduodama ir daugiau, bet pigiau“, – antradienį dienraščiui „Verslo žinios“ sakė „Nordea“ banko vyriausiasis ekonomistas Žygimantas Mauricas.

Pasak jo, Lietuvoje drabužių kainos nėra mažesnės nei labiau išsivysčiusiose Vakarų Europos šalyse, kurių perkamoji galia yra žymiai didesnė, tačiau drabužių kainoms įtaka gali padaryti ir kitų prekių arba produktų kainų pokyčiai, pavyzdžiui, baldų, buitinės technikos, nes sumažėtų drabužiams skiriamų išlaidų dalis.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...