captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Regitros“ prašo kompensuoti už muitininkams paliktą kyšį

Automobilį „Audi RS4“ įsigijęs verslininkas iš VĮ „Regitra“ reikalauja apie tūkstantį litų siekiančios kompensacijos už įmonės padarytą klaidą, kuri jį neva privertė duoti kyšį.
T. Vinicko (delfi.lt) nuotr.
T. Vinicko (delfi.lt) nuotr.

Automobilį „Audi RS4“ įsigijęs verslininkas iš VĮ „Regitra“ reikalauja apie tūkstantį litų siekiančios kompensacijos už įmonės padarytą klaidą, kuri jį neva privertė duoti kyšį.

Įsigijęs automobilį Eivydas (vardas pakeistas – red.) nuvyko jo registruoti į „Regitrą“.

„Kaip visada, praėjau patikrinimą, už kurį „Regitra“ ima pinigus, sužiūrėjo kėbulo numerį ir kitą. Išdavė techninį pasą“, – savo pasakojimą pradėjo verslininkas.

Susitvarkęs automobilio registraciją vyras pradėjo sėkmingai nauja transporto priemone naudotis.

Be kyšio neišsisuko

„Kadangi dirbu su Minsku, nuvykau į Minską, tiksliau į Lietuvos–Baltarusijos pasienį. Pirmą kartą kirtus pasienį, automobilio duomenų nesutikrino, tačiau už savaitės vykstant antrą kartą patikrino ir pamatė, kad nesutampa techninio paso duomenys su automobilio“, – pasakojo Eivydas.

Pasirodė, kad „Regitroje“ išduodant techninį pasą automobilio kėbulo numerio raidžių ir skaičių kombinacijoje vietoj vieno skaičiaus (0) buvo įrašyta raidė (U).

Pasienyje Eivydas sustojo ilgam.

„O juk Baltarusija tokia šalis, kad, jei kokiam muitininkui patiktų šis automobilis, tai prasidėtų labai ilgas procesas, kur pabaigoje pasakytų, kad nieko nežino, automobilis su padirbtais dokumentais ir ją konfiskuotų“, – svarstė pašnekovas, pasakodamas istoriją apie savo 70–80 tūkst. Lt vertės automobilį.

Eivydas prisipažino, kad tik per pažįstamus ir 300 eurų kyšį po šešių valandų košmaro jam pavyko grįžti į Lietuvą.

„Muitininkai „užmerkė“ akis ir netikrino automobilio. Pasiūlė iškart vykti į „Regitrą“, pasikeisti techninį pasą ir gauti pažymą, kodėl buvo pakeistas techninis pasas ir kad tai buvo jų klaida“, – toliau pasakojo lietuvis.

Pažymą gavo, kompensacijos – ne

Po įvykio Lietuvos–Baltarusijos pasienyje Eivydas nuvyko į „Regitros“ Vilniaus filialą. Aplankęs viršininką Eivydas gavo pažymą rusų kalba, kuri buvo skirta Baltarusijos viršininkams.

„Pats viršininkas patikino, kad „Regitros“ darbuotojų veikla yra drausta ir jie man padengs šiuos nuostolius“, – aiškino vyras.

Tuomet Eivydas parašė „Regitros“ generaliniam direktoriui prašymą, kad jam būtų kompensuoti patirti nuostoliai.

Tačiau „Regitra“ po poros savaičių atsiuntė atsakymą, kad Eivydas nepateikė jokių išlaidas įrodančių dokumentų ir dėl to negali padengti nuostolių.

„Išvada tokia – vos nekonfiskavo 70–80 tūkst. Lt vertės automobilio. Tuomet tikrai būtų buvęs tampymasis po teismus. Vis dėlto nuvykus į „Regitrą“ pažadėjo kompensuoti, o pabaigoje – nei atsiprašymo nei žalos atlyginimo“, – kalbėjo pašnekovas.

Reikia pateikti nuostolius įrodančius dokumentus

Savo ruožtu „Regitra“ portalui DELFI atsiųstame atsakyme nurodė, kad automobilio savininko prašymas buvo išsamiai išnagrinėtas.

„Pareiškėjui buvo pranešta, kad neteisingas įrašas registracijos liudijime atsirado dėl techninės klaidos. Klaida ištaisyta ir išduotas naujas registracijos liudijimas. Pareiškėjui taip pat pranešta, kad, siekiant kompensacijos, reikia pateikti patirtą žalą įrodančius dokumentus – toks reikalavimas nustatytas teisės aktuose“, – rašoma „Regitros“ atsakyme.

Taip pat nurodoma, kad įmonės veikla yra apdrausta bendrąja civiline atsakomybe, o panašios klaidos nutinka retai, pavieniais atvejais.

Į klausimą, kokiais atvejais, patyrus nuostolius dėl įmonės klaidos, klientai gali tikėtis kompensacijos, „Regitra“ neatsakė.

Šaltinis www.delfi.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...