captcha

Jūsų klausimas priimtas

Kauno degalinės išjungia švieslentes

Kauno degalinės, protestuodamos prieš savivaldybės sprendimą apmokestinti informacinius užrašus kaip išorinę reklamą, ketvirtadienį ir penktadienį išjungs švieslentes.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Kauno degalinės, protestuodamos prieš savivaldybės sprendimą apmokestinti informacinius užrašus kaip išorinę reklamą, ketvirtadienį ir penktadienį išjungs švieslentes.

Prie akcijos prisijungs per 60 Kauno degalinių, paslaugos jose bus teikiamos kaip įprasta, pranešė Lietuvos degalinių sąjunga ir Lietuvos naftos produktų prekybos įmonių asociacija.

„Švieslentės visose Kauno degalinėse užtems ankstyvą ketvirtadienio rytą ir vėl įsižiebs tik penktadienio vakarą. Šia protesto akcija, kurią tikrai pastebės vairuotojai, norime paraginti Kauno miesto savivaldybę nepainioti reklamos ir informacijos sąvokų. Kauno savivaldybė apmokestina degalines už visus užrašus, esančius degalinėje, nesivargindama įvertinti, ar tai reklama, ar vartotojui aktuali informacija. Prašome savivaldybės pakeisti šią ydingą praktiką“, – pranešime spaudai teigė Lietuvos naftos produktų prekybos įmonių asociacijos prezidentė Daiva Jokšienė.

Pasak jos, Kauno miesto savivaldybė apmokestina degalinių tinklus ne tik už degalų kainų skelbimą, bet praktiškai už visus užrašus ar ženklinimus degalinės išorėje – nurodomą aptarnavimą mokėjimo kortelėmis, įvažiavimo į ir išvažiavimo iš degalinės žymas, užrašus „oras“, „vanduo“, „plovykla“, „dujos“ ir kitus.

Kauno miesto savivaldybės administracijos direktorius Dainius Ratkelis BNS sakė, kad apmokestinimas vykdomas vadovaujantis Reklamos įstatymu ir išimčių daryti vienai sričiai savivaldybė negali.

„Visi apmokestinimai vykdomi Reklamos įstatymo nustatyta tvarka. Jie prašė daryti išimtį, bet pagal Konkurencijos įstatymą mes daryti išimčių vienai kažkuriai verslo rūšiai negalime. Jeigu Reklamos įstatymas numatys išimtis, kad vienas ar keli dalykai nėra reklama, tai jie automatiškai bus neapmokestinami. O padarydami išimtį tik degalinėms tikrai pažeisime kitų verslo sričių interesus“, – kalbėjo D. Ratkelis.

Pagal dabartinį įstatymą, reklama yra „bet kokia forma ir bet kokiomis priemonėmis skleidžiama informacija, susijusi su asmens ūkine komercine, finansine ar profesine veikla, skatinanti įsigyti prekių ar naudotis paslaugomis, įskaitant nekilnojamojo turto įsigijimą, turtinių teisių ir įsipareigojimų perėmimą“, o išorinė reklama – bet kuri reklama, kurios pateikimo priemonės yra ne patalpoje.

Savivaldybės duomenimis, už privačioje valdoje esančią išorinę reklamą yra nustatyta 30 litų už kvadratinį į metrą per metus siekianti rinkliava. Už degalinės standartiniame kainų stove, užimančiame 16,5 kvadratinio metro plotą, skelbiamą išorinę reklamą renkama rinkliava siekia 495 litus per metus.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...