captcha

Jūsų klausimas priimtas

Kaip įmonei išnaudoti kuo daugiau „Facebook“ galimybių?

„Facebook“ – patraukliausia interneto rinkodaros platforma, kurios galimybės – neribotos. Anot mobiliųjų ir „Facebook“ aplikacijų specialistų, daug įmonių Lietuvoje neįvertina milžiniško šio socialinio tinklo potencialo.
Sipa USA/Scanpix nuotr.
Sipa USA/Scanpix nuotr.

„Facebook“ – patraukliausia interneto rinkodaros platforma, kurios galimybės – neribotos. Anot mobiliųjų ir „Facebook“ aplikacijų specialistų, daug įmonių Lietuvoje neįvertina milžiniško šio socialinio tinklo potencialo.

„Facebook“ galimybės – neribotos, tačiau daugelis įmonių naudojasi tik „Facebook“ paskyros „Patinka“ statistikos skaičiavimu. Kitaip tariant, šios įmonės neišnaudoja didžiulio „Facebook“ potencialo. Pateikiame tris pavyzdžius, kaip papildyti savo „Facebook“ paskyrą“, – aiškina mobiliąsias ir „Facebook“ aplikacijas kuriančios įmonės „Appstu“ direktorius Vytautas Verseckas.

Jo teigimu, panašiai kaip paskyros viršelio (cover picture) nuotrauka aplikacija gali patraukti lankytojo dėmesį. Tai esą itin aktualu įmonėms, siekiančioms iš „Facebook“ išspausti kuo daugiau naudos, rašoma pranešime spaudai.

Naujienlaiškio aplikacija – galimybė su gerbėjais susisiekti tiesiogiai

Jeigu įmonė turi „Facebook“ paskyrą, tačiau negauna vertingos informacijos – kaip el. pašto adresų ar klientų atsiliepimų, vadinasi, įmonė nepasinaudoja „Facebook“ teikiamomis galimybėmis. Vienas būdų tai ištaisyti – susikurti naujienlaiškio aplikaciją (Newsletter application).

Naujienlaiškio aplikacija turi du privalumus. Tai yra galimybė susikurti klientų el. pašto adresų duomenų bazę bei būdas kontaktuoti su klientais už „Facebook“ ribų.

„Tai yra labai svarbu. Su šiuo sąrašu įmonė gali skatinti pardavimus, panaudodama kitus elektroninės rinkodaros būdus“, – pabrėžia V. Verseckas.

Anot specialisto, naujienlaiškio aplikacijoje turi būti atsakymai į pagrindinius klausimus: „kodėl“ ir „kaip“.

„Kodėl“ paaiškina, kokios vertės ar privalumų klientas gali tikėtis, pavyzdžiui, „Įgykite konkurencinį pranašumą“. „Kaip“ – ką reikia daryti siekiant įgyti konkurencinį pranašumą, pavyzdžiui, „Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį“, – sako V. Verseckas.

Turinio aplikacija – naujų klientų įgijimui

Turinio rinkodara (Content marketing) – labai populiari priemonė vakaruose, tačiau, V. Versecko teigimu, tai gali būti naudinga ir Lietuvos verslui.

„Turinio rinkodara – klientui vertingo turinio informacijos, patalpintos  internete, kūrimo menas, vartotojų apsilankymų skaičiaus skatinimui ir naujų klientų įgijimui“, – sako V. Verseckas.

Turinio aplikacija leidžia užsiimti turinio rinkodara pačiame „Facebook“ tinkle. Pagal 2014 m. Turinio rinkodaros instituto (JAV) 2014 m. statistiką, 93 proc. rinkodaros specialistų naudoja turinio rinkodarą, net 73 proc. padidino turinio rinkodarą, lyginant su praėjusiais metais.

Nuolatos talpinant daug informacijos interneto svetainėje, didelė tikimybė, kad svarbi informacija paskęs informacijos jūroje ir bus sunkiau surandama.

„Turėdami tokią aplikaciją „Facebook“ paskyroje, kurioje būtų nurodyta „Sveiki atvykę į mūsų Turinio aplikaciją. Galite nemokamai parsisiųsti visą naujausią informaciją tema X nemokamai“. Tokiu būdu galite padaryti populiariausią turinį prieinamesnį ir lengviau pastebimą naujai auditorijai“, – pabrėžia V. Verseckas.

Klientų atsiliepimų aplikacija (Testimonials application) – esminis pardavimų variklis

V. Verseckas pasakoja, kad jo įmonėje dirbančius specialistus labiausiai nustebino „Crowdtap“ atlikta „Amazon“ pirkėjų studija. Nustatyta, kad rekomendacijos socialiniuose tinkluose yra kur kas įtakingesnės perkant kalėdines dovanas nei klientų atsiliepimai el. parduotuvėse. Taigi rinkodara „iš lūpų į lūpas“ puikiai veikia internete ir yra labai galinga priemonė.

„Klientų rekomendacijos yra esminis pardavimų skatinimo variklis, todėl daugelis įmonių savo interneto svetainėse skiria tiek daug dėmesio klientų atsiliepimo skyriams. Kitų klientų atsiliepimai padeda naujiems klientams, dar nesusipažinusiems su verslu, įgyti pasitikėjimą kompanija“, – tikina mobiliųjų aplikacijų specialistas.

Įmonės „Facebook” askyroje, skirtoje verslo klientams, galima nesunkiai sukurti atsiliepimų aplikaciją. V. Verseckas pataria prie siūlomo produkto ar paslaugos įdėti teigiamus klientų atsiliepimus. Taip, kad atsiliepimo tekstas būtų gerai matomas.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...