captcha

Jūsų klausimas priimtas

Lietuvos pajūryje – naujas tiltas į jūrą su pramogų kompleksu

Didžiausias Lietuvos kurortas yra Klaipėda, todėl joje reikia sukurti atitinkamą infrastruktūrą. Tokią viziją įvardijo uostamiesčio valdžia ir iš stalčiaus vėl ištraukė dar 2007 metais gimusią, bet vėliau pamirštą dirbtinės salos jūroje ties II Melnrage idėja.
T. Lukšio (BFL)nuotr.
T. Lukšio (BFL)nuotr.

Didžiausias Lietuvos kurortas yra Klaipėda, todėl joje reikia sukurti atitinkamą infrastruktūrą. Tokią viziją įvardijo uostamiesčio valdžia ir iš stalčiaus vėl ištraukė dar 2007 metais gimusią, bet vėliau pamirštą dirbtinės salos jūroje ties II Melnrage idėja.

„Jei kas nors įsivaizduoja, kad tai bus dirbtinai iš smėlio supilta sala, kurioje žaliuos palmės, galiu nuvilti, kad taip nebus. Pabandysime eiti paprastesniu keliu, kuris yra realesnis“, – dėstė Klaipėdos mero patarėjas Simonas Gentvilas.

Tas paprastesnis kelias yra išvystyti II Melnragėje prie vadinamojo neįgaliųjų pliažo esančią automobilių stovėjimo aikštelę. Joje esą gali būti tilto prieigos ir jis per paplūdimį būtų nutiestas į jūrą.

„Tokie tiltai tikrai nėra naujiena. Jie pastatyti Skandinavijos šalių salose. Ir mes neketiname sudievinti to tilto taip, kaip saugomas Palangos tiltas į jūrą. Juk būta planų ant jo statyti kazino ar restoraną tačiau palangiškiai užprotestavo ir niekas nebuvo padaryta. Mes elgsimės kitaip“, – teigė S. Gentvilas.

Jo pasvarstymais, ant tilto, kuris atsirastų Klaipėdos II Melnragės paplūdimyje, jo pabaigoje galėtų būti įrengtas arba SPA, arba pirčių, arba išskirtinių restoranų kompleksas.

„Tai, ką įrengti ant tilto, pasirinktų verslininkai, kurie ir statytų tą tiltą, nes tai padaryti viešosiomis miesto biudžeto lėšomis būtų sudėtinga. Tačiau įsivaizduoju, kaip būtų smagu išsimaudyti tilto pabaigoje įrengtame pirčių komplekse, o tada saugiai nerti į jūrą“, – svajojo pašnekovas.

Dirbtinė sala jūroje ties II Melnrage numatyta dar 2007 metais patvirtintame Klaipėdos miesto bendrajame plane. Neseniai buvo parengtas ir Lietuvai priklausančios Baltijos jūros dalies bendrasis planas, kuriame ta dirbtinės salos idėja išsaugota.

„Reiškia, kad visus dokumentus turime, reikia tik įgyvendinti idėją. Ir ta sala būtų į jūrą sukalti tilto poliai. Šiuo metu dairomės potencialių investuotojų, kurie norėtų imtis šios idėjos įgyvendinimo“, – apie žingsnius tikslo link pasakojo S. Gentvilas.

Jo nuomone, investuotojams šis projektas turėtų atrodyti patraukliai, nes visa automobilių stovėjimo aikštelė prie II Melnragės vadinamojo neįgaliųjų paplūdimių yra numatyta komercinės paskirties. „Joje galima statyti ir vandens parką, konferencijų centrą. O tada iš tos aikštelės galima nutiesti ir tiltą į jūrą. Visada sakome, jog neišvystome rekreacinių resursų, nors šiaip Klaipėda yra didžiausias Lietuvos kurortas. Šis projektas galėtų tapti vėliavnešiu, įkvepiančiu sukurti dar daugiau rekreacinių projektų“, – tvirtino Klaipėdos mero patarėjas.

Preliminariai numatoma, kad toks tiltas į jūrą Klaipėdoje galėtų atsirasti iki 2020 metų. Jo statyboms veikiausiai pavyktų gauti ES paramą, o ji ir dalijama iki 2020 metų. Tilto statybų kaina kol kas neįvardijama, nes dar nėra parengta galimybių studija.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...