captcha

Jūsų klausimas priimtas

Žinios apie eurą – per televiziją, radiją ir interneto portalus

Rugsėjį startavo dvylika televizijos, radijo ir interneto projektų, skelbiančių aktualiausias su euro įvedimu susijusias žinias.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.

Rugsėjį startavo dvylika televizijos, radijo ir interneto projektų, skelbiančių aktualiausias su euro įvedimu susijusias žinias.

Iki 2015 m. vasario projektai bus vykdomi trijuose nacionaliniuose televizijos kanaluose (LRT, LNK, TV3), keturiose radijo stotyse (Žinių radijas, LRT radijas, „Pūkas“, M-1) ir trijuose interneto žiniasklaidos portaluose („delfi.lt“, „15min.lt“, „balsas.lt“). Šiomis priemonėmis siekiama su praktine euro valiutos įvedimo informacija supažindinti kuo platesnę Lietuvos visuomenės dalį.

Kiekvieną ketvirtadienį LRT televizijoje iš karto po laidos „Panorama“ (20.40 val.) pateikiami 2–3 minučių siužetai euro įvedimo tema. LRT radijo eteryje kiekvieną trečiadienio rytą (nuo 8.30 val.) informacija pateikiama vyresnio amžiaus gyventojams.

„Žinių radijuje“ kiekvieną ketvirtadienį (15.10 val.) naujienos skiriamos verslininkams bei ūkininkams.

Radijo stotyje „Pūkas“ kiekvieną trečiadienį (8.10 val.) pateikiamos interaktyvios laidos, kuriose didžiausias dėmesys skiriamas būtiniausių prekių ir paslaugų kainų perskaičiavimui.

Radijo stoties M-1 laidose kiekvieną trečiadienį nuo 18 val. gyventojai gali pasitikrinti įgytas žinias apie būsimą Lietuvos valiutą.

LNK televizijos laidoje „Labas vakaras, Lietuva“ kiekvieną ketvirtadienį (nuo 16.30 val.) žiūrovai mato 5–7 min. trukmės informacines laidas, kuriose tiek gyventojams, tiek verslininkams aiškinama, kaip pasirengti euro įvedimui šalyje ir kaip išvengti galimų nesklandumų.

TV3 televizijos žiūrovams kiekvieną penktadienį (18.15 val.) pateikiamos 10–15 min. trukmės laidos, kuriose į euro įvedimo Lietuvoje svarbą žvelgiama jaunų žmonių akimis.

Interneto portaluose „delfi.lt“ ir „15min.lt“ skaitytojai turi galimybę rasti įvairiapusės informacijos apie praktinius euro įvedimo aspektus – kainų perskaičiavimą, sąskaitų bankuose pasikeitimus po euro įvedimo, valiutos keitimo galimybes, pensijų ir kitų socialinių išmokų perskaičiavimą. Tinklapiuose netrūksta informacijos apie euro įvedimo etapus, euro įtaką šalies ūkiui.

Portale „balsas.lt“ skaitytojai supažindinami su verslininkų vykdoma sąžiningo kainų perskaičiavimo kampanija.

Finansų ministerija primena, kad žiniasklaidos projektus įgyvendina bendrovė „Gravitas Partners“, su ministerija pasirašiusi 1,118 mln. litų vertės sutartį.

Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...