captcha

Jūsų klausimas priimtas

Skrydžių Palanga–Londonas idėja jau išsirito iš kokono

Kitą vasarą lėktuvai kils iš Palangos oro uosto ir suks link Londono? Atrodo, kad taip. Asociacija „Klaipėdos regionas“, kuriai vadovauja uostamiesčio meras Vytautas Grubliauskas, pritarė įmonės „Lietuvos oro uostai“ siūlymui ir sieks ilgalaikio bendradarbiavimo su skrydžių bendrovėmis. Sutarta, kad rengiantis skrydžiams tarp Palangos ir Londono, klaipėdiečiai investuos į maršruto rinkodarą.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Kitą vasarą lėktuvai kils iš Palangos oro uosto ir suks link Londono? Atrodo, kad taip. Asociacija „Klaipėdos regionas“, kuriai vadovauja uostamiesčio meras Vytautas Grubliauskas, pritarė įmonės „Lietuvos oro uostai“ siūlymui ir sieks ilgalaikio bendradarbiavimo su skrydžių bendrovėmis. Sutarta, kad rengiantis skrydžiams tarp Palangos ir Londono, klaipėdiečiai investuos į maršruto rinkodarą.

Sulaukus asociacijos vienijamų Klaipėdos regiono savivaldybių tarybų pritarimo bei sėkmingos derybų su skrydžių bendrovėmis pabaigos, reisus naująja kryptimi tikimasi pradėti 2015 metų vasarą.

Regiono savivaldybės turi numatyti savo indėlį į Klaipėdos pasiekiamumo programą trejiems metams į priekį. Konsoliduotos lėšos bus skirtos maršruto rinkodarai finansuoti. Ilgesnio bendradarbiavimo laikotarpio rizikos pasidalinimo pradedant skrydžius nauja kryptimi pageidauja potencialūs partneriai.

Praėjusių bei šių metų regiono savivaldybių biudžetuose Klaipėdos pasiekiamumo programai, finansuojant skrydžių rinkodarą, įgyvendinti buvo numatyta 400 tūkst. litų.

„Džiaugdamasis konstruktyviais Lietuvos oro uostų siūlymais, drauge tikiuosi, kad jam operatyviai pritars visi asociacijos partneriai. Tai būtų ilgai lauktas indėlis didinant regiono pasiekiamumą bei patrauklumą ir atsakymas į nekart verslininkų bei jų organizacijų keltą klausimą dėl šios srities perspektyvų.

Juoba kad 2015-ųjų pavasarį bus atvertas eismas šiuo metu tiesiamu Palangos aplinkkeliu, susisiekimas regione pagerėtų visapusiškai“, – sakė V. Grubliauskas.

Klaipėdos regiono savivaldybės jau seniai sutarė, kad pasiekiamumas oro transportu yra vienas iš svarbiausių verslo ir investicijų skatinimo, turizmo plėtros bei įvaizdžio veiksnių.

Galimybe bendradarbiauti su Palangos oro uostu domisi ir Baltarusijos oro bendrovė, kuri norėtų organizuoti skrydžius iš šios šalies sostinės Minsko.

Tikimasi, kad, įgyvendinant šį sumanymą, nuošalėje neliks Vakarų Lietuvos turizmo sektorius bei jam atstovaujančios organizacijos.

Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostai drauge sudėjus pernai aptarnavo 3,48 mln. keleivių, iš jų Palangos oro uostas – 127,9 tūkst., t. y. 4 proc. viso keleivių srauto.

Anot V. Grubliausko, be naujų partnerystės pasiūlymų, vilčių teikia naujai sukurtas Lietuvos oro uostų tinklas, kurio plėtrą ketinama koordinuoti vieningai.

2014 m. liepos 1 d., užbaigus valstybės įmonės Tarptautinio Vilniaus oro uosto, valstybės įmonės „Kauno aerouostas“ ir valstybės įmonės Tarptautinio Palangos oro uosto reorganizavimą prijungimo būdu, veiklą pradėjo valstybės įmonė „Lietuvos oro uostai“, turinti tris – Vilniaus, Kauno ir Palangos – filialus.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...