captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Facebook“, „Google“, „Youtube“ Lietuvos reklamdaviai skiria tiek, kiek visiems vietos portalams

„Facebook“, „Google“, „Youtube“, specialistų vertinimu, atsiriekia nemenką dalį Lietuvos interneto reklamai skiriamų lėšų – manoma, kad tuose tinkluose Lietuvos reklamdaviai skiria pinigų tiek, kad tai gali viršyti visas vietos portalų pajamas kartu sudėjus, sako rinkodaros specialistai.  
Š. Mažeikos (BFL) nuotr.
Š. Mažeikos (BFL) nuotr.

„Facebook“, „Google“, „Youtube“, specialistų vertinimu, atsiriekia nemenką dalį Lietuvos interneto reklamai skiriamų lėšų – manoma, kad tuose tinkluose Lietuvos reklamdaviai skiria pinigų tiek, kad tai gali viršyti visas vietos portalų pajamas kartu sudėjus, sako rinkodaros specialistai.  

„Google“ atstovybės Baltijos šalyse vadovas Vytautas Kubilius, „Verslo žinių“ paklaustas apie statistiką, teigė, kad „Google“ nė vienoje šalyje atskirai neplatina apžvalgų, neatskleidžia klientų ar bendrų augimo duomenų, bet neslepia, kad pirmieji „YouTube“, lietuvišką reklamą įsileidusios nuo šio pavasario, rezultatai išties gerokai pranoko lūkesčius.  

Antrąjį šių metų ketvirtį palyginti su pirmuoju, rinkos tyrimų bendrovė TNS LT fiksuoja beveik 4 proc. mažesnę reklamos internete apimtį, tačiau didžiųjų tinklalapių pajamos šiemet auga gana sparčiai, o toks kritimas gali atspindėti prastesnius mažesnių portalų rezultatus.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...