captcha

Jūsų klausimas priimtas

Tyrimas: lietuviai aptarnaudami klientus šypsosi dažniau nei latviai ar estai

Pagal klientus aptarnaujančio personalo šypsenas Lietuva užima šeštą vietą pasaulyje, rodo 2013 metų „Smiling Report“ tyrimas – ekspertai sutinka, kad klientų aptarnavimas Lietuvoje kasmet po truputį gerėja, praneša „Verslo žinios".
T. Lukšio (BFL) nuotr.
T. Lukšio (BFL) nuotr.

Pagal klientus aptarnaujančio personalo šypsenas Lietuva užima šeštą vietą pasaulyje, rodo 2013 metų „Smiling Report“ tyrimas – ekspertai sutinka, kad klientų aptarnavimas Lietuvoje kasmet po truputį gerėja, praneša „Verslo žinios".

Pasak dienraščio, tyrimas rodo, kad Lietuvos aptarnaujantis personalas šypsosi dažniau nei vidutinis Europos klientus aptarnaujantis darbuotojas (bendras Europos vidurkis yra 86 proc., Lietuvos rodiklis – 90 proc. Lietuva, palyginti su 2012 metais, labiausiai, net 7 procentiniais punktais pagerėjo Lietuvos rezultatas papildomų prekių siūlymo srityje.

„Dive Lietuva“ projektų vadovės Miglės Šiautkulienės teigimu, tyrimo duomenimis, pagal klientus aptarnaujančio personalo šypsenas Lietuva užima 6-ą vietą pasaulyje ir lenkia ne tik Latviją (21 vieta) ir Estiją (9 vieta), bet ir JAV, Jungtinę Karalystę.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...