captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Lyoness“ planas: įtraukti kas dešimtą gyventoją ir kas penktą įmonę

Vartotojų teisių apsaugos tarybai paskelbus, kad 390 partnerių turinti „Lyoness“ neužsiima neteisėta komercine veikla, šios lojalumo, pagrįsto grįžtančiais procentais nuo pirkinių ir nuo pritrauktų kitų narių pirkinių, sistemos narių skaičius pradėjo lenkti kitų lojalumo kortelių.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Vartotojų teisių apsaugos tarybai paskelbus, kad 390 partnerių turinti „Lyoness“ neužsiima neteisėta komercine veikla, šios lojalumo, pagrįsto grįžtančiais procentais nuo pirkinių ir nuo pritrauktų kitų narių pirkinių, sistemos narių skaičius pradėjo lenkti kitų lojalumo kortelių.

„Prognozuojame, kad 2015-ųjų pradžioje Lietuvoje turėsime daugiau nei 60 tūkst. narių – per praėjusius metus jų skaičius išaugo 35 proc.“, – „Verslo žinioms“ skaičiuoja „Lyoness Lietuva“ generalinis direktorius Paulius Kibiša, užsimenantis, kad prie sistemos netrukus gali prisijungti ir komunalinių bei telekomunikacijos paslaugų teikėjai.

„Lyoness“ tikslas Lietuvoje apimti apie dešimtadalį didesnėmis pajamomis disponuojančių gyventojų – maždaug 300 tūkst. žmonių. Ir iki 2020 metais turėti apie 12 tūkst. įmonių – partnerių, kurie parduoda prekes ar teikia įvairias paslaugas.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...