captcha

Jūsų klausimas priimtas

Daugiau kaip 40 proc. pirkėjų internete teigia susidūrę su problemomis

Nekokybiškos prekės ir nesklandus prekių pristatymas – su tokiomis problemomis elektroninėje prekyboje vartotojai susiduria dažniausiai, rodo apklausa, penktadienį rašo „Verslo žinios“.
T. Urbelionio (BFL) nuotr.
T. Urbelionio (BFL) nuotr.

Nekokybiškos prekės ir nesklandus prekių pristatymas – su tokiomis problemomis elektroninėje prekyboje vartotojai susiduria dažniausiai, rodo apklausa, penktadienį rašo „Verslo žinios“.

Apklausa rodo, kad daugiau nei 40 proc. pirkėjų internete teigia apsiperkant susidūrę su problemomis, o tarp tų pirkėjų, kurie į tokias parduotuves užsuka gana dažnai, bent kartą per mėnesį, nesklandumų patyrusių yra dar daugiau – 58 proc.

Problemomis dažniausiai įvardina tai, kad yra gavę nekokybiškų, neatitinkančių aprašymo prekių (30 proc.), panašiai tiek – 29 proc. teigė patyrę prekių pristatymo problemų, po 19 proc. teigė, kad yra gavę ne tą prekę, kurią užsakė, arba įsigyta prekė iš viso nebuvo pristatyta.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...