captcha

Jūsų klausimas priimtas

Reklamos rinkoje dominuoja LNK ir TV3

Vertinant pagal pasiekiamą auditoriją, šie ir praėję metai buvo geresni LNK grupės kanalams, o matuojant pagal pajamas ir rodytos reklamos kiekius, sėkmingesnė yra TV3 kanalų grupė. Artėjantis naujasis TV sezonas pažers pokyčių: dėl reklamos draudimo per LRT augs reklamos kainos televizijoje, daugiau pajamų gali sulaukti mažieji TV kanalai ir kita žiniasklaida, rašo „Verslo žinios“.
Š. Mažeikos (BFL) nuotr.
Š. Mažeikos (BFL) nuotr.

Vertinant pagal pasiekiamą auditoriją, šie ir praėję metai buvo geresni LNK grupės kanalams, o matuojant pagal pajamas ir rodytos reklamos kiekius, sėkmingesnė yra TV3 kanalų grupė. Artėjantis naujasis TV sezonas pažers pokyčių: dėl reklamos draudimo per LRT augs reklamos kainos televizijoje, daugiau pajamų gali sulaukti mažieji TV kanalai ir kita žiniasklaida, rašo „Verslo žinios“.

Nors visa LNK grupė pernai pasiekė didesnę auditoriją nei konkurentai, pagrindinio grupės kanalo – LNK auditorija nuo šių metų pradžios per 8 šių metų mėnesius kiek sumažėjo, tuo tarpu TV3 – šiek tiek ūgtelėjo, rodo „TNS LT“ duomenys.

Pagal rodytą reklamą, kuri sudaro pagrindinę dalį transliuotojų apyvartos, į lyderes 2013 metais išsiveržė TV3 grupė. Pernai grupės kanalai transliavo 38 proc. daugiau reklamos nei 2012 metais, arba 42 proc. visos televizijos reklamos. LNK grupės kanalai – 15 proc. daugiau (atitinkamai 38,5 proc.).

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...