captcha

Jūsų klausimas priimtas

Į Vilnių vėl grįžta oranžiniai dviračiai

Pirmadienį Vilniaus miesto savivaldybėje dar kartą pristatytas oranžinių dviračių grįžimas. Konkursą laimėjusi įmonė „JCDecaux“ dviračių sistemą diegs mainais už lauko reklamos plotus.
ELTA nuotr.
ELTA nuotr.

Pirmadienį Vilniaus miesto savivaldybėje dar kartą pristatytas oranžinių dviračių grįžimas. Konkursą laimėjusi įmonė „JCDecaux“ dviračių sistemą diegs mainais už lauko reklamos plotus.

2001 m. į sostinės gatves išdardėjo 840 oranžinių dviračių, skirtų miesto gyventojams ir svečiams bei 160 rožinių dviračių, skirtų viešbučiams ir regioniniams parkams.

271 tūkst. 400 litų rėmėjams kainavęs projektas žlugo. 2001 m. Vilniuje atsiradę oranžiniai dviračiai netrukus ėmė dingti ir idėja patyrė visišką fiasko. Išliko tik rožinių dviračių. Tiesa, nors akcentuojama, kad dviračiai pirkti iš rėmėjų lėšų, bet stovų įrengimą ir ženklinimą finansavo savivaldybė.

„Projektas buvo paremtas miestiečių sąmoningumu, nepavyko“, – apie tai, kad pirmieji dviračiai buvo neapsaugoti nuo vagysčių, pirmadienį pristatydamas naujos kartos oranžinius dviračius pripažino Vilniaus meras Artūras Zuokas.

2007 m., mėnesį prieš savivaldos rinkimus, žadėta grąžinti oranžinius dviračius. Sakyta, kad pavogti juos bus daug sunkiau.

„Man labai nepatinka, kai kas nors nepasiseka, tai norisi, kad pasisektų“, – kodėl vėl grįžo prie tos pačios minties, vienai televizijos laidai tuomet sakė A. Zuokas. Tačiau naujai išrinkta miesto taryba projekto nepatvirtino.

Spalio 1 dieną, likus vos porai savaičių iki Seimo rinkimų, A. Zuokas spaudos konferencijoje vėl paskelbė apie oranžinių dviračių grįžimą į Vilnių. Jo paties teigimu, tokie grįžimai prieš rinkimus – tik sutapimas, nors konkurso laimėtojas paaiškėjo jau rugpjūčio 9 dieną.

Numatyta, kad nuo 2013 m. pavasario iš viso Vilniuje veiks 36 oranžinių dviračių nuomos punktai, kuriuose bus 350 dviračių. Atsiskaitymas vyks banko kortele arba „Vilniečio kortele“. Dviračių mainų sistemą numatoma įdiegti 2013 metų pavasarį.

„Čia neturėtų būti nesklandumų“, – paklaustas, ar nepasikartos viešojo transporto e.sistemos istorija, sakė A. Zuokas.

Nuomos punktų terminaluose ar telefonu bus galima matyti, kiek yra laisvų dviračių ir stovų. Patys dviračiai bus gerokai tvirtesni ir labiau apsaugoti nuo vagių nei jų pirmtakai. 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...