captcha

Jūsų klausimas priimtas

Uostą ir geležinkelius gelbsti baltarusiškos trąšos

Blogiausius laikus savo veiklos istorijoje išgyvenančiai bendrovei „Orlen Lietuva“ mažinant gamybos apimtis, „Lietuvos geležinkelius“ ir Klaipėdos uostą nuo nuostolių gelbsti aktyvesnis baltarusiškų trąšų vežimas.
M. Vaičiulio (BFL) nuotr.
M. Vaičiulio (BFL) nuotr.

Blogiausius laikus savo veiklos istorijoje išgyvenančiai bendrovei „Orlen Lietuva“ mažinant gamybos apimtis, „Lietuvos geležinkelius“ ir Klaipėdos uostą nuo nuostolių gelbsti aktyvesnis baltarusiškų trąšų vežimas.

Tačiau analitikai perspėja, kad šios ir kitos su naftos gabenimu susijusios valstybės valdomos įmonės turėtų aktyviau ieškoti būdų kiek įmanoma labiau diversifikuoti veiklą ir plėsti klientų portfelį, trečiadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

Pasak valstybės kontroliuojamų įmonių Valdymo koordinavimo centro laikinojo vadovo Mariaus Bario, toliau mažėjanti naftos ir jos produktų krova „Klaipėdos naftos“ ir Būtingės terminaluose gali neigiamai paveikti ir Klaipėdos uosto finansinius rezultatus, jei nepavyktų visiškai kompensuoti šio mažėjimo didinant kitų tipų produktų krovą.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...