captcha

Jūsų klausimas priimtas

Lietuviai į „Kanų liūtų“ festivalį delegavo 3 darbus

Prancūzijos Pietinėje pakrantėje Kanuose prasidėjo 61-asis reklamų ir kūrybiškumo festivalis „Kanų liūtai 2014“.
AFP/Scanpix nuotr.
AFP/Scanpix nuotr.

Prancūzijos Pietinėje pakrantėje Kanuose prasidėjo 61-asis reklamų ir kūrybiškumo festivalis „Kanų liūtai 2014“.

Festivalio metu bus vertinamas rekordinis skaičius reklamų. Dėl apdovanojimų kovos iš viso 37427 reklamos, kurias pateikė kūrėjai iš 97 pasaulio šalių.

Paskelbus į reklamų apdovanojimus pretenduojančius darbus paaiškėjo, kad Lietuvos reklamos kūrėjai šiais metais atsiuntė tik tris reklamas. Vienas tautiečių darbas varžysis dizaino kategorijoje, kurioje iš viso bus vertinamos 2624 reklamos, du lietuviški darbai konkuruos videoreklamų kategorijoje, kuri sulaukė 2838 reklamų.

Praėjusiais metais Lietuvos kūrėjai delegavo 9 reklamas. 2011-aisiais ir 2012-aisiais metais Lietuvos agentūros į „Kanų liūtų“ festivalį delegavo po 11 reklamų, o 2010-aisiais – 4.

Per visą „Kanų liūtų“ istoriją Lietuva yra laimėjusi du apdovanojimus.

Praėjusiais metais „Not Perfect | Y & R Vilnius“ agentūra pelnė „Bronzinį liūtą“ už lauko reklamą „The Forehead“, o 2007 metais reklamos planavimo agentūra „Universal Trendmark / McCann“ gavo „Sidabrinį liūtą“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą. Reklama buvo sukurta atliekų perdirbimo įmonei EMP.

„Kanų liūtų“ statulėlės bus išdalytos šią savaitę. Iš viso 17 vertinimo komisijų, kuriuose dirba beveik 400 reklamos specialistų, pateiks savo vertinimus ir geriausios metų reklamos bus apdovanotos per keturias apdovanojimų ceremonijas.

Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...