captcha

Jūsų klausimas priimtas

Nuo kitų metų gabenimo jūra sąnaudos augs iki 45 proc.

Nuo 2015 metų įsigaliojus naujoms taisyklėms laivai išmetamą sieros kieki turi sumažinti dešimt kartų. Prognozuojama, kad gabenimo jūrą sąnaudos dėl to išaugs 30–45 proc., rašo dienraštis „Verslo žinios“.
K. Vanago (BFL) nuotr.
K. Vanago (BFL) nuotr.

Nuo 2015 metų įsigaliojus naujoms taisyklėms laivai išmetamą sieros kieki turi sumažinti dešimt kartų. Prognozuojama, kad gabenimo jūrą sąnaudos dėl to išaugs 30–45 proc., rašo dienraštis „Verslo žinios“.

„Europos laivų savininkų asociacijos užsakymu atliktos studijos vertinimu, dėl pakeitimų kuro sąnaudos išaugs 50–80 proc., o jūrų transporto išlaidos – 30–45 procentų. Dalį sąnaudų bandys akumuliuoti pačios laivybos kompanijos, tačiau krovinių gabenimas jūra neišvengiamai brangs“, – tvirtina Lietuvos laivų savininkų asociacijos vykdomasis direktorius Gintautas Kutka.

Anot jo, didžioji laivybos bendrovių, veikiančių SECA (Baltijos jūros regionas, Šiaurės jūra ir Anglijos kanalas) zonoje, įsigaliojus naujiems reikalavimams mazutą keis dyzelinu, o per ilgesnį laiko tarpą laivuose įdiegs sieringumą mažinančias technologijas ar pereis prie suskystintųjų dujų.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...