captcha

Jūsų klausimas priimtas

Atidaromas naujas jūrinis maršrutas į Vokietiją

Verslui plečiasi jūrų keltų koridorius iš Lietuvos į Vokietiją. Nuo rytojaus „DFDS Seaways“ keltai krovininius automobilius reguliariai plukdys maršrutu Klaipėda – Travemiundė.
T. Umaro (BFL) nuotr.
T. Umaro (BFL) nuotr.

Verslui plečiasi jūrų keltų koridorius iš Lietuvos į Vokietiją. Nuo rytojaus „DFDS Seaways“ keltai krovininius automobilius reguliariai plukdys maršrutu Klaipėda – Travemiundė.

Iš „Klasco“ Jūrų perkėlos terminalo į Vokietijos uostamiestį Travemiundę danų kompanijos keltas kursuos tris kartus per savaitę. Naujuoju maršrutu bus gabenami tik kroviniai. Tai antroji keltų linija į Vokietiją iš Klaipėdos. Šešis kartus per savaitę krovinius ir keleivius „DFDS“ keltai plukdo į Kylį, kuris nuo Travemiundės nutolęs apie 60 kilometrų. Bet krovinių paklausa rinkoje paskatino atidaryti dar vieną liniją.

„Travemiundė turi išvystytą intermodalinių pervežimų infrastruktūrą ir būtent tos galimybės – iš laivų puspriekabes pakrauti ant geležinkelio platformų ir po to transportuoti į centrinius pramonės miestus arba į pietryčių Europą ar į Šiaurės Italiją yra patrauklu“, – sakė „DFDS Seaways“ rinkodaros ir pardavimo keleiviams vadovas Vaidas Klumbys.

Tokiais kranais pakrautos geležinkelio platformos iš Travemiundės uosto kursuoja gana dažnai. Be to, šis Vokietijos uostamiestis turi ir puikius privažiavimo kelius, jungtis su svarbiausiais Vokietijos greitkeliais.

„Kol kas negalime pasakyti tikslių skaičių, bet manome, kad tai bus perspektyvi linija, ypač Lietuvos vežėjams, kurie išnaudos mūsų siūlomą intermodalinį krovos būdą. Ateityje daugiau krovinių tikimės ne tik iš Baltijos, bet ir kitų šalių“, – kalbėjo Liubeko uosto Marketingo departamento vadovo pavaduotojas Feliksas Klingbilis.

„Tikrai nesitikime iš pradžių turėti didelių srautų. Kiekvienas linijų operatorius žino ką reiškia ir kiek pastangų reikia įdėti, kad išvystyti liniją iki pelningos. Aišku, bus reisų, kurie bus apkrauti galbūt 100 proc., bus reisų, kurie galbūt apkrauti 20 proc. Bet mes tikimės, kad iki metų galo pasieksime 50 proc. vidutinio apkrovimo“,  – prognozavo V. Klumbys.

„Klasco“generalinis direktorius naujos keltų linijos atidarymą vertina, kaip kompensaciją Jūrų perkėlos terminalui už linijos į Vokietijos miestą –Zasnicą uždarymą. Šio maršruto, kuriuo buvo gabenami geležinkelio vagonai, „DFDS“ kompanija atsisakė kaip nuostolingo.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...