captcha

Jūsų klausimas priimtas

Naujų prekybos centrų statyti neapsimoka

Naujų stiprių nuomininkų atėjimas išstumia iš prekybos centrų silpnesnes parduotuves, pastarosios keliasi į mažiau patrauklias vietas. Įtampa ir nuomos kainos centruose auga, tačiau statyti daugiau prekybos centrų Baltijos šalyse didelio poreikio kol kas nėra – gyventojų skaičius jose mažėja, o geriausios vietos jau užimtos, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.
T. Urbelionio (BFL) nuotr.
T. Urbelionio (BFL) nuotr.

Naujų stiprių nuomininkų atėjimas išstumia iš prekybos centrų silpnesnes parduotuves, pastarosios keliasi į mažiau patrauklias vietas. Įtampa ir nuomos kainos centruose auga, tačiau statyti daugiau prekybos centrų Baltijos šalyse didelio poreikio kol kas nėra – gyventojų skaičius jose mažėja, o geriausios vietos jau užimtos, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.

„Didžioji problema, kad esami prekybos centrai yra labai gerose vietose, didieji veikia arti vienas šalia kito. Pervažiuoti iš vieno didesnio centro į kitą trunka turbūt 5 minutes, tad pirkėjai, neradę ko nors viename, tikėtina, aplankys šalia esantį kitą centrą. Nuošaliau esantys prekybos centrai iškrinta iš šios konkurencinės aplinkos“, – teigia „Ober-Haus“ Vertinimo ir rinkotyros skyriaus vadovas Saulius Vagonis.

Išskirtinumo korta taip pat sunkiai gali padėti, nes sėkmingiausi pardavėjai, iš tiesų galintys vykdyti plėtrą, yra tie patys didieji tinklai, jau turintys parduotuvių visuose prekybos centruose.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...