captcha

Jūsų klausimas priimtas

Klaipėdos uoste – nauji įtarimai dėl vagysčių, 15 darbuotojų bus atleista

Klaipėdos uosto direkcijos vadovai, neseniai išaiškinę degalų vagystes iš uostui priklausančių laivų, dabar ėmė įtarinėti darbininkus vogus metalą.
BFL nuotr.
BFL nuotr.

Klaipėdos uosto direkcijos vadovai, neseniai išaiškinę degalų vagystes iš uostui priklausančių laivų, dabar ėmė įtarinėti darbininkus vogus metalą.

Atskleidus, kad iš locmanų katerių galėjo būti pavogta tonos dyzelino, nuspręsta atidžiau paanalizuoti, ar išsaugotos visos likusios medžiagos, kaip nuardyti bėgiai, iešmai, kitas metalo laužas. Šios medžiagos sandėliuojamos penkiose uosto vietose.

Uosto direkcijos vadovams pradėjus inventorizaciją, išsyk pareiškimą išeiti iš darbo parašė vienas darbininkas.

Inventorizacijos duomenys dar nesuvesti, tačiau jau matoma, kad trūksta keliolikos tonų metalo. Viena tona metalo supirkimo punkte gali kainuoti ir 1000 Lt. Anot Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos Infrastruktūros ir plėtros direktorės Romos Mučeckienės, tokios vagystės turėjo būti gerai apgalvotos, nes stambius metalo gabalus neišsineši iš teritorijos paprastai. Turėjo būti suorganizuota visa tvarka, kaip metalą išgabenti.

Dar vienas darbuotojas, kuris galėjo būti susijęs su metalo dingimu, šiuo metu gydosi. Sugrįžęs iš reabilitacijos įstaigos turės rašyti pasiaiškinimą.

Išaiškinus degalų grobstymo atvejį uosto direkcijoje, ima aiškėti ir vagystės mastai. Pradėjus tyrimą uoste pastebimai sumažėjo dyzelino suvartojimas. Jei anksčiau per mėnesį buvo suvartojama apie 32–42 tonas degalų, pradėjus tyrimą liepą suvartota 22,7 t, rugpjūtį 20,95 t.

„Tyrimas ne tik davė finansinės naudos, tačiau atskleidė, kad uoste galėjo veikti visas mechanizmas, panašu, kad kai kurie darbuotojai dirbo savotiškais kurjeriais“, – aiškino uosto direkcijos vadovas Eugenijus Gentvilas. Paaiškėjo, kad degalų suvartota mažiau ir bendrovės „Smiltynės perkėla“ keltuose, tai tik dar labiau sustiprino įtarimus, kad degalų vagysčių tinkas buvo gerokai išplitęs.

Šiuo metu rengiamasi reorganizuoti Uosto kapitono tarnybą. Ketinama atleisti 15 darbuotojų, kurių dauguma dirbo locmanais. Tarnyboje liks tik du padaliniai – Laivų eismo ir Uosto priežiūros.

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...