captcha

Jūsų klausimas priimtas

Į reklamos rinką sugrįžta sunkmetį atlaikiusios smulkesnės įmonės

Per 60 proc. įmonių kitąmet planuoja didinti reklamos biudžetus, rodo Lietuvos marketingo asociacijos LiMA atlikta rinkodaros specialistų apklausa, praneša „Verslo žinios“.
T. Urbelionio (BF) nuotr.
T. Urbelionio (BF) nuotr.

Per 60 proc. įmonių kitąmet planuoja didinti reklamos biudžetus, rodo Lietuvos marketingo asociacijos LiMA atlikta rinkodaros specialistų apklausa, praneša „Verslo žinios“.

Daugiausia iš bendro reklamos pyrago atsiriekiančioje televizijoje reklamos biudžetus planuoja didinti 16 proc. bendrovių. Socialinių tinklų populiarumas tarp verslo segmentų taip pat auga – išlaidas komunikacijai socialiniuose tinkluose planuoja didinti 57,4 proc. įmonių, t. y. 16,4 proc. punkto daugiau nei 2013 metais.

LiMA valdybos pirmininkas Simonas Bartkus, apibendrindamas kelerių pastarųjų metų asociacijos darytas apklausas, teigia, jog anksčiau įmonės liūto dalį rinkodaros biudžeto skirdavo vien pardavimų skatinimui, o dabar antri metai iš eilės verslas didina investicijas ir į įvaizdžio ir prekės ženklo stiprinimą.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...