captcha

Jūsų klausimas priimtas

Premjeras: „Rail Baltica“ bus tiesiamas per Panevėžį

Transeuropinės vėžės „Rail Baltica 2“ trasa Lietuvoje nebus keičiama ir eis per Panevėžį, o ne per Šiaulius, teigia premjeras Algirdas Butkevičius. Tam pritaria ir susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.
T. Lukšio (BFL) nuotr.
T. Lukšio (BFL) nuotr.

Transeuropinės vėžės „Rail Baltica 2“ trasa Lietuvoje nebus keičiama ir eis per Panevėžį, o ne per Šiaulius, teigia premjeras Algirdas Butkevičius. Tam pritaria ir susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

Pasak premjero, sprendimo geležinkelį nuo Kauno Latvijos sienos link tiesti per Panevėžį nereikėtų keisti, o diskusijos tik vėlina projektų įgyvendinimą.

„Aš manau, kad ta studija, kuri yra patvirtinta, jos nereikėtų keisti. (...) Mano manymu, studijų keitimai arba kelių krypčių keitimas iššaukia tam tikras diskusijas, kurios visiškai nereikalingos ir stabdo projekto įgyvendinimą“, – penktadienį, apžiūrėdamas „Rail Baltica“ ruožą ties Marijampole, žurnalistams sakė A. Butkevičius.

Anot ministro pirmininko, nereikia visų krovinių sukoncentruoti tik Šiauliuose, todėl transeuropinę vėžę reikėtų tiesti per Panevėžį.

„Reikia pripažinti, kad negalima sukoncentruoti visų krovinių, kurie transportuojami geležinkeliu Šiauliai–Radviliškis, viena kryptimi. Aš manau, kad labai išmintinga dalį krovinių nukreipti ir per Panevėžį, nes, kiek žinau, Radviliškio mazgas šiuo metu yra perkrautas, tai reikia viską racionaliai įvertinti“, – tikino premjeras.

R. Sinkevičius teigė, kad „Rail Baltica“ vėžę paprasčiau bus tiesti per Panevėžį, be to, geležinkelio valdymas bus paprastesnis.

„Panevėžio kryptis yra lyginta su Šiaulių kryptimi ir sulygiagretinus dviejų tipų geležinkelius, labai sudėtingėja jų valdymas, kelynų rekonstrukcijos, nes geležinkeliai gali kirstis tam pačiam lygmeny“, – penktadienį žurnalistams sakė ministras.

Jis tikino, kad Panevėžio kryptis yra pranašesnė.

„Radviliškis iš tikro būtų perkrautas ir tas tik trukdytų devinto B koridoriaus Rytai–Vakarai veiklą, kas yra mums labai svarbu. Tai iš šitų dviejų alternatyvų, kurios buvo nagrinėtos studijoje, žinoma, ekonomine, socialine, ekologine prasme ir gamtosaugine prasme laimi Panevėžio kryptis. (...) Ir čia emocijų gali būti, gali nebūti, diskusijos gali tęstis, bet sprendimas tai turi remtis išmatuojamais parametrais“, – teigė R. Sinkevičius.

Kol kas nei premjeras, nei susisiekimo ministras negalėjo pasakyti, kada Vyriausybė galutinai patvirtins „Rail Baltica“ vėžę per Panevėžį.

„Vyriausybė pavedė kai kurių variantų detalizavimą ir mes papildomai atliksime variantų palyginamąsias studijas, ir tik tada galutinai apsispręsime dėl viso maršruto“, – sakė R. Sinkevičius.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

 

 

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...