captcha

Jūsų klausimas priimtas

Atidaryta vakarinio aplinkkelio antroji dalis

Pusmečiu anksčiau nei planuota Vilniuje vairuotojai jau gali važiuoti dar viena vakarinio aplinkkelio dalimi. Laukiama, kad vadinamųjų miegamųjų mikrorajonų gyventojams supaprastės ir pagreitės susisiekimas. Aplenkiant miesto šviesoforus ir grūstis, galima bus nuvykti į Kauną, Druskininkus.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Pusmečiu anksčiau nei planuota Vilniuje vairuotojai jau gali važiuoti dar viena vakarinio aplinkkelio dalimi. Laukiama, kad vadinamųjų miegamųjų mikrorajonų gyventojams supaprastės ir pagreitės susisiekimas. Aplenkiant miesto šviesoforus ir grūstis, galima bus nuvykti į Kauną, Druskininkus.

Keturi tiltai, iš kurių vienas pėsčiųjų, daugiau nei 80 tūkstančių tonų asfalto, milijonas kubinių metrų išvežto grunto, per pusantrų metų aukštosios įtampos oro linija, įkasta po žeme, – tai tik keletas skaičių, parodančių, kiek prireikė pastangų, kol beveik trijų kilometrų atkarpa virto trijų juostų greito eismo gatve.

„Tikrai pajus Pilaitės gyventojai, Karoliniškių, Lazdynų, Pašilaičių, Justiniškių, kurie galės į darbus nuvažiuoti daug greičiau, nes nereikės važiuoti Laisvės prospektu. Aišku, sumažės transporto Laisvės prospekte, sumažės triukšmingumas“, – sako Vilniaus meras Artūras Zuokas.

„Visi norėjo pabaigti projektą kaip galima anksčiau, kadangi visi supranta, kad šis projektas labai svarbus tiek miestui, miestiečiams ir verslui, tai tas bendradarbiavimas ir bendro tikslo turėjimas leido pasiekti šį rezultatą“, – aiškina įmonės „Kauno tiltai“ generalinis direktorius Giedrius Cvilikas.

II etapo vertė daugiau nei 210 mln. lt, paprasčiau skaičiuojant – maždaug vienas metras aplinkkelio kainavo apie 700 tūkstančių litų.

Savivaldybė planuoja ir trečiąjį aplinkkelio etapą, tiesa, reikės išpirkti privačius sklypus – tam reikia maždaug 25 mln. litų. Šie pinigai planuojami kitų metų sostinės biudžete.

„Tai yra nemažos apimties statybiniai darbai, aš manau, kad 2015–2016 būtų tie statybos metai, kada galėtume tą trečią etapą įgyvendinti “, – teigia susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

Anot jo, dabartinė skaičiuotina pinigų suma, kurios tam reikės, yra apie 340 mln. litų.

Trečiojo etapo statybos darbus planuojama pradėti kitų metų pabaigoje ir jau 2017 metų pirmoje pusėje juo galėtų važiuoti transportas. Pabaigus jį, vakarinis aplinkkelis sujungs tarptautinį transporto koridorių Kijevas-Minskas-Vilnius-Klaipėda su Vilniaus-Panevėžio automagistrale.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...