captcha

Jūsų klausimas priimtas

Lojalumo korteles jau galima nešiotis telefone

Pirkėjai Lietuvoje jau gali į savo išmanųjį telefoną perkelti skaitmenines lojalumo korteles. Pirmieji prisijungę prekybos tinklai: „Camelia“, „Vynoteka“, „Avitela“.
T. Urbelionio (BFL) nuotr.
T. Urbelionio (BFL) nuotr.

Pirkėjai Lietuvoje jau gali į savo išmanųjį telefoną perkelti skaitmenines lojalumo korteles. Pirmieji prisijungę prekybos tinklai: „Camelia“, „Vynoteka“, „Avitela“.

Naują sprendimą prekybos rinkai pasiūlė bendrovė „New Vision Baltija“, kuri sukūrė skaitmeninę lojalumo kortelių piniginę „Lwallet“. Ši programėlė prekybininkų klientams leidžia į savo išmaniuosius telefonus persikelti lojalumo programas.

„Tai yra didelė piniginė, į kurią galima susidėti visas korteles“, – sako „New Vision Baltija“ generalinis direktorius Evaldas Budvilaitis.

Pasak jo, tai bus pasyvi rinkodaros priemonė, kurią vartotojas galės naudotis tada, kada jis to norės, t.y. nebus siunčiamos trumposios reklaminės žinutės ar laiškai.

„Sprendimas prisijungti prie šio tinklo buvo lemtas mūsų vartotojų: plastikines korteles pamirštama įsidėti, pamirštama atsinešti. Nuo šios dienos visose „Camelia“ vaistinėse visi mūsų klientai galės pasinaudoti šia paslauga“, – teigė „Nemuno vaistinė“, valdančios „Camelia“ vaistinių tinklą, generalinė direktorė Aušra Budrikienė.

Naujoji aplikacija veiks išmanųjį telefoną naudojant prie kasų, panašiai kaip ir naudojant įprastą plastikinę lojalumo kortelę. Plastikinės lojalumo kortelės taip pat lieka galioti.

Vartotojai, atsisiuntę aplikaciją į savo telefonus iš „AppStore“ arba „GooglePlay“, prie kasų yra atpažįstami tuomet, kai jais atsidaro aplikaciją ir nuskanuoja QR kodą.

Jei vartotojas turi aplikaciją, bet neturi lojalumo kortelės, programėlė jam pasiūlo susikurti naują lojalumo kortelę. Jei vartotojas turi kortelę, aplikacija plastikinės kortelės duomenis perkelia į telefoną.

„New Vision Baltija“ verslo vystymo direktorius Andrius Kalašinskas tikisi, jog artimiausiai metais prie šios aplikacijos prisijungs dar 20–30 prekybininkų.

Šį sprendimą planuojama įdiegti Latvijos ir Estijos rinkose.

Skaičiuojama, kad vidutinis vartotojas turi apie 20 lojalumo kortelių, kurias arba nešiojasi specialiuose dėkluose ir piniginėse, arba palieka namie, o kai reikia, negauna nuolaidos ir dėl to jaučiasi nepatenkintas.

Šaltinis www.delfi.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...