captcha

Jūsų klausimas priimtas

Reklamdaviai palieka Pirmąjį Baltijos kanalą

Po skandalingos laidos apie Sausio 13-ąją, reklamdaviai vienas po kito paliko Pirmąjį Baltijos kanalą (PBK) – vieni tai darė tyliai, kiti kalbėjo garsiai, rašo „Verslo žinios“.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Po skandalingos laidos apie Sausio 13-ąją, reklamdaviai vienas po kito paliko Pirmąjį Baltijos kanalą (PBK) – vieni tai darė tyliai, kiti kalbėjo garsiai, rašo „Verslo žinios“.

Reklamos šiame kanale atsisakančios garsiai pareiškė įmonės „Švyturys–Utenos alus“ ir didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Tele2“. Bendrovių, kurios nutraukė sutartį su PBK, yra gerokai daugiau – reklamdavių, per dieną transliavusių bent vieną reklaminį klipą, palyginti spalio 1 ir 20 dienas, kanale sumažėjo daugiau nei perpus: nuo 62 iki 27, o parodytų klipų skaičius atitinkamai sumenko nuo 386 iki 244.

„Reikia įvertinti ir faktą, kad kai kurios planuotos kampanijos šiuo periodu tiesiog baigėsi, tačiau bendra tendencija, jog reklamdavių skaičius gerokai sumažėjo, akivaizdi“, – sakė reklamos planavimo agentūros „Open Agency“ vadovas Arūnas Kemežys.

Be kita ko, reklamuotis PBK pradėjo ir kelios naujos bendrovės. „Swedbank“ tvirtina, kad jų reklama šiame kanale pastaruoju metu buvo transliuojama per klaidą.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...