captcha

Jūsų klausimas priimtas

Rado kaltus dėl spūsčių sostinėje

Penktadienio rytas kai kuriose sostinės gatvėse prasidėjo spūstimis. Gyventojai piktinosi, kad žalia šviesa degė vos akimirką, dėl to kirsti sankryžas buvo problematiška. Apie gedimą DELFI patvirtino ir sostinės savivaldybė.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Penktadienio rytas kai kuriose sostinės gatvėse prasidėjo spūstimis. Gyventojai piktinosi, kad žalia šviesa degė vos akimirką, dėl to kirsti sankryžas buvo problematiška. Apie gedimą DELFI patvirtino ir sostinės savivaldybė.

„Rytinių spūsčių metu veikė tam specialiai skirta šviesoforų ciklo programa, tačiau kai kuriose sankryžose, Laisvės prospekte ir kitur, esame parengę specialią ciklų programą, kuri veikia nustatytų laiku nuo 15 minučių iki 1 valandos. Šios programos šiandien nepasileido dėl serverio gedimo. Situacija artimiausiu metu turėtų būti sutvarkyta ir vakarinių spūsčių metu nepasikartos“, – sakė „Susisiekimo paslaugų“ Eismo skyriaus vyriausias inžinierius Tauras Vaitkevičius.

Tačiau Vilniaus savivaldybė dėsto, jog šio ryto gedimas yra niekaip nesusijęs su vakarais sostinės gatvėje susiformuojančiomis spūstimis.

Kodėl grūstys vakarais – aiškinamasi

Gyventojai apie spūsčių problemą sostinėje jau kalba nebe pirmą dieną: spėta, kad testuojama, kaip veikia „žalieji koridoriai“, tačiau sostinės savivaldybė tokią informaciją paneigė.

„Vakarinių ir rytinių spūsčių metu jokie sistemų testavimai ar eksperimentai nevykdomi. Mūsų darbas yra užtikrinti, kad eismas šiuo intensyviu metu vyktų, kiek įmanoma sklandžiau, o eksperimentai ir testavimai tam tik trukdytų. Pačiam rudeniui ruošiamės iš anksto“, – paaiškino „Susisiekimo paslaugų“ Centralizuotos eismo valdymo sistemos vadovas Arūnas Mažūna.

Pasak jo, buvo įdiegtos naujos programos ir atnaujintos esamos, taip sistema buvo parengta darbui su didesniais automobilių srautais.

„Kiekvieną dieną eismo specialistai stebi situaciją mieste tiek važinėdami po sostinę, tiek analizuodami informaciją, kurią pateikia transporto detektoriai. Tačiau tokio termino kaip „žaliųjų koridorių testavimas“ nėra. Sukurtos „žalios bangos“ yra tik kalibruojamos ir neženkliai koreaguojamos kelių sekundžių tikslumu, tam tikroje transporto koridoriaus vietoje priderinant prie esamų transporto srautų“, – dėstė A. Mažūna.

DELFI primena, kad sostinėje transporto pertvarka įvyko šių metų liepos 1 d. Vilniuje pradėjo veikti nauja viešojo transporto sistema: sumažėjo automobiliams skirtų juostų, pakeisti kai kurie autobusų ir troleibusų maršrutai, nebevažinėjo privatūs mikroautobusai, pradėjo kursuoti greitieji autobusai bei popierinius bilietus iš esmės pakeitė elektroninė Vilniečio kortelė.
 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...