captcha

Jūsų klausimas priimtas

Daugiausia nepatogumų keliančius darbus Pilaitėje žada baigti iki rugpjūčio 20 d.

Pilaitės mikrorajone gyvenantys vilniečiai šią vasarą kiek ilgiau gaišta kelyje į miesto centrą. Čia pradėtas statyti didžiausias vakarinio Vilniaus aplinkkelio transporto žiedas. Sostinės valdžia sako kelininkams davusi pačius trumpiausius darbų terminus. Šie antrąjį aplinkkelio, nukreipsiančio tranzitinį transportą į miesto pakraštį, etapą žada baigti per porą metų.
BFL nuotr.
BFL nuotr.

Pilaitės mikrorajone gyvenantys vilniečiai šią vasarą kiek ilgiau gaišta kelyje į miesto centrą. Čia pradėtas statyti didžiausias vakarinio Vilniaus aplinkkelio transporto žiedas. Sostinės valdžia sako kelininkams davusi pačius trumpiausius darbų terminus. Šie antrąjį aplinkkelio, nukreipsiančio tranzitinį transportą į miesto pakraštį, etapą žada baigti per porą metų.  

Dėl vakarinio aplinkkelio statybos sostinės miegamųjų rajonų gyventojams nepatogumų kyla jau kelerius metus. Baigę darbus Lazdynuose, dabar kelininkai tiesia antrąją aplinkkelio atkarpą – beveik trijų kilometrų ilgio, šešių juostų greito eismo gatvę iki Pilaitės prospekto, kuria transportas aplenks Karoliniškes. Šioje atkarpoje planuojama pastatyti keturis viadukus, iš kurių didžiausias bus sankryžoje su Pilaitės prospektu.

140 milijonų vertės atkarpą sostinės valdžia yra užsimojusi baigti vos ne pusmečiu anksčiau nei numatyta projekte – iki 2014 metų.

„Mes labai kruopščiai suplanavome, kad tas nepatogumas truktų kaip galima trumpiau, ir tokiu laiku, kai kuo mažiau transporto miesto gatvėse, kad būtų kuo mažiau komplikacijų“, – sakė Vilniaus vicemeras Romas Adomavičius.

Kelininkai, jau įpusėję viaduko ties L. Asanavičiūtės gatve statybą, sako, kad jų darbą ypač sunkina trasoje esanti aukštos įtampos elektros linija – ją visą reikia perkelti po žeme. Tačiau dabar vilniečiams itin kliūvančius parengiamuosius Pilaitės transporto žiedo darbus žada baigti iki rugpjūčio 20-osios.

„Tuo metu turėtų būti baigtos įrengti jungtys, kurios šiuo metu dar nėra baigtos. Įrengus jungtis eismas važiuojant iš Pilaitės centro kryptim bus nukreipiamas per naujai įrengtas jungtis, o važiuojant iš centro į Pilaitę eismas bus nukreiptas per jungtis, kuriomis dabar važiuojam iš Pilaitės į centrą“, – aiškino „Kauno tiltų“ technikos direktoriaus pavaduotojas Romualdas Kančaitis.

Panašiomis sąlygomis – kad kuo mažiau trukdytų eismui ir kuo trumpesniais terminais – kelininkai dabar sako dirbantys visur. Skiriasi esą tik žmonių požiūris į jų darbo keliamus nepatogumus.

„Vieni tai priima ir supranta, kad tai yra būtinybė dėl Lietuvos geografinės padėties ir tinkamas laikas darbams atlikti, tai yra, vasara, o kiti reaguoja šiek tiek karščiau“, – sakė R. Kančaitis.

Anot kelių tiesėjų, labiausiai nepatogumais piktinasi didmiesčių gyventojai. Tačiau visur prašoma kantrybės – pakentėti dėl būsimų patogumų. Nutiesus vakarinį Vilniaus aplinkkelį visas tranzitinis, o svarbiausia – sunkusis transportas, nuo Minsko plento važiuos ne per miesto centrą, o jo pakraščiu.

„Kita vertus, miestiečiams, kurie gyvena skirtingose miesto dalyse – Fabijoniškėse, Pašilaičiuose, Pilaitėje – naudojantis vakariniu ir pietiniu aplinkkeliais pakliūti į oro uostą ir išvažiuoti Minsko kryptimi, išvažiuoti į kitus rajonus – Naująją Vilnią – bus galima labai lengvai ir labai greitai“, – tvirtino R. Adomavičius.

Sostinės valdžia planuoja, jei laiku gaus ES lėšų, iki 2015 metų vidurio nutiesti ir trečiąjį aplinkkelio etapą – nuo Pilaitės iki Ukmergės plento.

Na, o transporto spūstyse pavargusius vilniečius guodžia tai, kad iki rugsėjo vidurio bus baigta Gariūnų tilto rekonstrukcija.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close