captcha

Jūsų klausimas priimtas

Vartotojai dėl ginčų su komerciniais bankais linkę prašytis Lietuvos banko paramos

Vartotojai su komerciniais bankais kilusius ginčus vis dažniau linkę spręsti kreipdamiesi sprendimo į nešališką arbitrą – centrinį šalies banką. Vartotojų ginčų su bankais gausėja, trečiąjį ketvirtį tokių atvejų kiekis pirmą kartą viršijo ginčų su draudikais skaičių.
T. Urbelionio (BFL) nuotr.
T. Urbelionio (BFL) nuotr.

Vartotojai su komerciniais bankais kilusius ginčus vis dažniau linkę spręsti kreipdamiesi sprendimo į nešališką arbitrą – centrinį šalies banką. Vartotojų ginčų su bankais gausėja, trečiąjį ketvirtį tokių atvejų kiekis pirmą kartą viršijo ginčų su draudikais skaičių.

Centrinis bankas iš vartotojų trečiąjį ketvirtį sulaukė 168 kreipimųsi dėl ginčų su finansų rinkos dalyviais. Ginčai su bankais dažniausiai kyla dėl būsto kreditų, indėlių, mokėjimo kortelių, sąskaitų, vertybinių popierių, vartojimo kreditų. Su draudikais vartotojai dažniausiai ginčijosi dėl transporto priemonių – vairuotojų civilinės atsakomybės ir kasko draudimo. Lietuvos banko sprendimai dėl ginčų yra rekomendacinio pobūdžio. Vartotojas turi teisę dėl to paties ginčo kreiptis į teismą.

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...