captcha

Jūsų klausimas priimtas

Seime skinasi kelią Kauno, Palangos ir Vilniaus oro uostų sujungimo planas

Seimas linkęs leisti Kauno ir Palangos oro uostus prijungti prie Vilniaus oro uosto. Antradienį po svarstymo parlamentas pritarė atitinkamam įstatymo projektui ir baigs jį svarstyti kitą savaitę.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Seimas linkęs leisti Kauno ir Palangos oro uostus prijungti prie Vilniaus oro uosto. Antradienį po svarstymo parlamentas pritarė atitinkamam įstatymo projektui ir baigs jį svarstyti kitą savaitę.

Liberalsąjūdietis Remigijus Šimašius prognozavo, kad sujungus oro uostus, nukentės konkurencija ir vartotojai: „Sujungus bendrai oro uostus, nužudome pagrindinį veiklos gerinimo įrenginį – konkurenciją. Tai reiškia, kad nei Kauno oro uostui, nei Vilniaus oro uostui iš to nebus gerai. Svarbiausia, nebus gerai vartotojams“.

Darbietis Mečislovas Zaščiurinskas piktinosi, kad oro uostų sujungimo planas žalingas regioninei politikai.

„Kokia regioninė politika, kai mes visus ekonominius vienetus vėl koncentruojame Vilniuje? Ką, mokesčiai vėl keliaus į Vilnių ir Vilnius vėl kalbės, kad duokite mums 40 ar 60 proc. visų tų mokesčių?“, – teigė parlamentaras.

Jis reikalavo, kad naujai įmonei priimant sprendimus, balso teisę turėtų Kauno valdžia.

„Prašau užtikrinti, kad Kauno ir Kauno rajono savivaldybių atstovai turėtų teisę sprendžiamojo balso teise dalyvauti kuriamos įmonės valdyme“, – sakė Seimo narys.

Kaunietis parlamentaras konservatorius Rytas Kupčinskas siūlė prisiminti oro bendrovių „Lietuvos avialinijos“ ir Kauno „Lietuvos“ sujungimą.

„Lietuva“ nebuvo didelė, bet pagal savo komercines apimtis tikrai vykdė neblogą veiklą ir nebuvo nuostolinga. Buvo nutarta aviakompaniją „Lietuva“ prijungti prie „Lietuvos avialinijų“, pasidarė filialas, o „Lietuvos avialinijos“ likimą jūs puikiai žinote (valstybės valdomų „Lietuvos avialinijų“ akcijas 2005 metais nupirko „LAL investicijų valdymas“, bendrovė tapo „flyLAL – Lithuanian Airlines“, o skrydžius nutraukė 2009 metų – BNS)“, – teigė parlamentaras.

Ekonomikos komiteto narys konservatorius Jurgis Razma siūlė pasekti Klaipėdos jūrų uosto, turinčio dvi visuomenines tarybas, pavyzdžiu ir prie jungtinės oro uostų įmonės įkurti administracinių galių neturinčią konsultacinę plėtros tarybą, kur dalyvautų ir savivaldybių, kurių teritorijoje yra oro uostai, atstovai.

„Tos konsultacijos būtų naudingos Susisiekimo ministerijai kaip steigėjui, būtų vieta, kur savivaldybės galėtų išsakyti savo poziciją“, – kalbėjo J. Razma.

Tačiau Seimas parlamentaro pataisą atmetė.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...