captcha

Jūsų klausimas priimtas

Kaune ketinama branginti važiavimą viešuoju miesto transportu

Nors miesto politikų diskusija dėl autobusų ir troleibusų bilietų pabranginimo iš anksto nenumatyta ketvirtadienį įvyksiančio Kauno miesto tarybos posėdžio darbotvarkėje, kai kurių komitetų siūlymu, ją galima papildyti būsimo sprendimo projektu bei jį išnagrinėti. Tad visai realu, jog kainų padidinimas bus „palaimintas“ dar iki politikų vasaros atostogų, o nuo kitų metų pradžios kauniečiai už kelionę viešuoju transportu bus priversti mokėti po keliasdešimt centų brangiau.
Wikimedia Commons nuotr.
Wikimedia Commons nuotr.

Nors miesto politikų diskusija dėl autobusų ir troleibusų bilietų pabranginimo iš anksto nenumatyta ketvirtadienį įvyksiančio Kauno miesto tarybos posėdžio darbotvarkėje, kai kurių komitetų siūlymu, ją galima papildyti būsimo sprendimo projektu bei jį išnagrinėti. Tad visai realu, jog kainų padidinimas bus „palaimintas“ dar iki politikų vasaros atostogų, o nuo kitų metų pradžios kauniečiai už kelionę viešuoju transportu bus priversti mokėti po keliasdešimt centų brangiau.

„Siūloma padidinti tik vienkartinio važiavimo kainas, terminuoti, vadinamieji nuolatiniai bilietai, neturėtų kitąmet pabrangti. Ne politikai sugalvojo, kad reikia branginti viešojo transporto paslaugas. Atsižvelgėme į „Kauno autobusų“ bendrovės vairuotojų profesinės organizacijos siūlymus tai padaryti. Tuos siūlymus apsvarstė miesto Tarybos komitetai.

Visų pirma viešojo transporto vairuotojai atsisako už menkutę priemoką (siekiančią gal tik 5 proc. autobuse ar troleibuse parduoto vienkartinio bilieto vertės) papildomai gaišti laiką ir pardavinėti tuos bilietus. Juolab kad pagrindinis vairuotojo darbas yra vežioti keleivius, ir jis reikalauja tikrai nemažo atidumo, nuolatinio dėmesio bei atsakomybės už keleivių saugumą.

Todėl neabejotina, jog labiau pabranginus transporto priemonėje parduodamus bilietus, keleiviai tikrai rečiau dėl jų gaišintų vairuotojus, o bilietais pasirūpintų iš anksto. Be to, vairuotojai už savo tikrai nelengvą darbą nori didesnių, nei dabar gauna, atlyginimų“, – trečiadienį naujienų agentūrai ELTA sakė Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas.

Nuo 2014-ųjų sausio 1-osios Kaune vieno važiavimo miesto autobusu ar troleibusu kaina (tikėtina) bus ne 1,8 Lt, bet 2 litai. Perkant bilietą iš vairuotojo teks mokėti ne 2 (kaip dabar), o 2,5 lito. Lygiagrečiai bus branginama ir kelionė maršrutiniu mikroautobusu: bilieto kaina nuo dabartinės 2,5 Lt bus kilstelta iki 3 litų. Pastarajam pabranginimui žada priešintis privačių mikroautobusų savininkai, teigiantys, kad jų sąskaita mėginama spręsti savivaldybei priklausančio Kauno viešojo transporto parko įsisenėjusias problemas. Mažųjų autobusų savininkai sutinka ir toliau keleivius vežioti pagal dabartinę bilieto kainą, nes ją pakėlus baiminasi prarasti nemažą dalį norinčiųjų naudotis šia paslauga.

Savo ruožtu, primena ELTA, patvirtinti didesnį buitinių atliekų surinkimo bei išvežimo tarifą Kauno politikų jau paprašė ir tuo užsiimanti miesto savivaldybės įsteigta komunalinių paslaugų įmonė. Tokiam padidinimui, nors be didelio entuziazmo, išklausiusi vežėjų argumentus, šią savaitę pritarė Kauno miesto Trišalė taryba. Miesto taryba šio klausimo dar nesvarstė.

Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...