captcha

Jūsų klausimas priimtas

Pirmasis „Air Lituanica“ orlaivis jau pasiekė Vilnių

ostinės savivaldybės įkurta skrydžių bendrovė „Air Lituanica“ jau turi lėktuvą. Šeštadienį Tarptautiniame Vilniaus oro uoste nusileido pirmasis jos orlaivis – braziliškas „Embraer 170“. Nors pirmas skrydis į Briuselį numatytas jau kitą savaitgalį, kompanija vis dar neturi vežėjo pažymėjimo – jo tikimasi sulaukti po ilgojo savaitgalio.

ostinės savivaldybės įkurta skrydžių bendrovė „Air Lituanica“ jau turi lėktuvą. Šeštadienį Tarptautiniame Vilniaus oro uoste nusileido pirmasis jos orlaivis – braziliškas „Embraer 170“. Nors pirmas skrydis į Briuselį numatytas jau kitą savaitgalį, kompanija vis dar neturi vežėjo pažymėjimo – jo tikimasi sulaukti po ilgojo savaitgalio.

Planuota, kad „Embraer“ sostinėje leisis apie 10.50 val., bet vėliau laikas atidėtas porai valandų. Jo tūpimas simboliškai įvyko per oro uoste vykstančią aviacijos šventę. S.Dariaus ir S.Girėno skrydžio per Atlantą 80-osioms metinėms paminėti šventė šiemet sostinėje vyksta po 18 metų pertraukos.

Orlaivis į Vilnių atvyko iš Didžiosios Britanijos, kur buvo nudažytas „Air Lituanica“ spalvomis. Lėktuvas paruoštas atlikti pirmuosius bendrovės reisus iš Vilniaus į Briuselį, Amsterdamą ir Berlyną. Tiesa, kol kas jo nebuvo galima apžiūrėti – išsamus pristatymas numatytas prieš pat pirmąjį skrydį,

„Air Lituanica“ pasirinko Brazilijos kompanijos „Embraer“ lėktuvus. Gamintojų neseniai išplatintame pranešime buvo paskelbta, kad lietuviai nusipirko du lėktuvus, dar vienas „E-170“ modelio „E-Jet“ lėktuvas bus išnuomuotas. Nuo liepos bendrovė esą turės dar vieną „E-175“ modelio lėktuvą, kurį jai išnuomuos „Embraer“ dukterinė įmonė „ECC Leasing Company“.

Tačiau pati „Air Lituanica“ skelbia, kad orlaivį pirmiesiems trims maršrutams ji nuomos iš „Estonian Air“.

„Embraer E-Jet” tipo orlaiviai laikomi vienais populiariausių regioninių reaktyvinių lėktuvų. „E-170“ salone yra 76 vietos keleiviams.

Pirmiausiai – į Briuselį, Amsterdamą ir Berlyną

Nuo birželio 30 d. kompanija kasdien skraidins iš Vilniaus į Briuselį. Iš Vilniaus lėktuvas kils 18.30 val., iš Briuselio – 20.35 va. Kelionė truks 2 val. 20 min.

Nuo liepos 8 d. kasdien vyks skrydžiai į Amsterdamą. Lėktuvas iš Vilniaus kils 6.25 val., o iš Amsterdamo – 10.00 val. Skrydžio trukmė – 2 val. 15 min. 

Į Berlyną „Air Lituanica“ pradės skraidyti rugpjūčio 5 d. Pirmadieniais, trečiadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais lėktuvas iš Vilniaus kils 13.55 val., iš Berlyno – 15.10 val. Kelionė užtruks 1 val. 30 min.

Sudarius komercinio bendradarbiavimo sutartį su „Estonian Air“, bus vykdomi ir jungiamieji skrydžiai, tad iš viso „Air Lituanica“ žada pasiūlyti skrydžius į daugiau nei 100 miestų.

Bilietus „Air Lituanica“ pradėjo pardavinėti birželio pradžioje, bendradarbiaudama su „Estonian Air“.

Artimiausiu metu skrydžių žemėlapį žadama papildyti Praha, Miunchenu ir Maskva. 

Licencija – prieš pat pirmą skrydį

Nors pirmasis skrydis numatytas jau po savaitės, kompanija iki šiol neturi vežėjo pažymėjimo. Neseniai jos atstovai skelbė ketinantys jį gauti iki mėnesio pabaigos.

Bendrovės komunikacijos vadovė Sandra Meškauskaitė portalui 15min.lt patvirtino, kad licencija dar negauta.

„Šiandien dar negavome oficialaus atsakymo. Antradienį ar trečiadienį turėtume sulaukti“, – penktadienį teigė ji. 

Užmojai ambicingi

„Air Lituanica“ ketina tapti regionine, bazine skrydžių oro linijų bendrove. Iki 2015-ųjų norima tapti pagrindiniu nacionaliniu vežėju ir pagerinti Vilniaus pasiekiamumą dažnais tiesioginiais reisais. 

Savo misija bendrovė laiko Lietuvos susisiekimą oro transportu pagerinimą, todėl žada ne tik skrydžius populiariomis kryptimis, bet ir platesnes, patogesnes jungiamųjų skrydžių galimybes.

Po dvejų metų „Air Lituanica“ planuoja turėti 4–5 orlaivius ir 13-16 reguliarių maršrutų. Visomis kryptimis numatoma skraidyti kasdien arba kelis kartus per savaitę, o iš Vilniaus oro uosto kasdien išvykti 12–15 kartų.

Žadama bendradarbiauti su 4–5 didžiaisiais partneriais strateginiuose maršrutuose, per metus aptarnauti 600–700 tūkst. keleivių ir užimti 15–20 proc. rinkos dalies Lietuvoje.

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...