captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Luminor“ e.bankininkystė sutriko: klientai antrą parą negali atlikti mokėjimų

Banko „Luminor“ internetinės bankininkystės sistema sutriko – klientai skundžiasi antrą parą negalintys atlikti pavedimų ir pasinaudoti turimais pinigais. Informacijos apie sutrikimus banko konsultantai neteikia, žada informuoti, kai jie bus panaikinti.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

„Antrą parą neatlieka pavedimų, neįspėja klientų ir visi pavedimai pakibę ore. Kaip konsultantai sako – sprendimo nėra gal net dar parai. Tiesiog pasiutimas, kai visi šeimos pinigai po eilinio pervedimo yra iš „Nordea“ į DNB – šiai dienai „Luminor“ – pakibo ore! Ir nors tu ką“, – piktinosi 15min pranešusi skaitytoja Marija.

Ji pateikia banko atstovų atsakymą socialiniame tinkle „Facebook“ – patvirtinama, kad sutrikimas yra, žadama informuoti jį pašalinus.

15min atsiliepusi banko konsultantė patvirtino, kad dėl sutrikimų kreipiasi buvusio DNB banko klientai, daugiau detalių ji nepateikė.

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...