captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Booking.com“ klientų aptarnavimo centras Vilniuje – jau 2018 m. balandį

Viešnagės vietas keliautojams siūlanti įmonė „Booking.com“ pirmadienį pranešė, kad 2018 m. balandžio mėnesį Vilniuje atidarys pirmąjį Baltijos šalyse klientų aptarnavimo skambučių centrą. Naujausiame įmonės skambučių centre iki 2018 m. pabaigos planuojama įdarbinti apie 200 žmonių, o per artimiausius keturis penkis metus darbuotojų skaičių padidinti iki 900.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

Įmonės skambučių centras Vilniuje yra devintasis įmonės centras Europoje ir 18-asis pasaulyje. Klientų aptarnavimo komanda Vilniuje „Booking.com“ svečiams ir apgyvendinimo įstaigų partneriams visą parą be išeiginių teiks pagalbą telefonu, el. laiškais ir žinutėmis. Pasaulyje veikiančiose vietinėse įmonėse dirba daugiau nei 7 tūkst. klientų aptarnavimo agentų, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Įmonė siūlo darbo pozicijas administracijoje ir klientų aptarnavimo specialistams, kurie dirbs su klientais visame pasaulyje teikdami pagalbą įvairiomis kalbomis – rusų, vokiečių, anglų, lenkų, estų ir, žinoma, lietuvių.

„Vilnius tampa tikra regiono sostine Europoje su įvairiataute kultūra, kuri yra stipri ir „Booking.com“ bendrovėje, – teigė „Booking.com“ klientų aptarnavimo vadovas pasaulyje Jamesas Watersas. – Vilniuje gausu talentingų žmonių, ypač su mums reikalingomis kalbos žiniomis. Nekantraujame išplėsti savo darbuotojų komandą Baltijos šalyse.“

Siekdama išrinkti tinkamiausią vietą naujajam klientų aptarnavimo skambučių centrui įmonė bendradarbiavo su „Investuok Lietuvoje“ – patyrusių verslo konsultantų komanda, padedančia pasaulinėms verslo bendrovėms plėsti savo veiklą Vilniuje.

„Investuok Lietuvoje“ yra patenkinta su „Booking.com“ vykusiu bendradarbiavimu pasirenkant naująjį klientų aptarnavimo centrą įkurti Vilniuje, sveikiname šią pasaulinę įmonę prisijungus prie mūsų verslo bendruomenės, – teigė Mantas Katinas, „Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius. – Džiaugiamės, kad „Booking.com“ įvertino įsikūrimo Vilniuje privalumus, ypač regione esančius talentingus darbuotojus. Esame dinamiškas, daugiakultūris regionas su turtingu paveldu, kuriame didelė dalis gyventojų kalba keliomis kalbomis.“

Naujasis klientų aptarnavimo centras įsikurs Vilniaus „Technopolyje“ – didžiausiame verslo kvartale šalyje.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...