captcha

Jūsų klausimas priimtas

Turistams iš užsienio – kvietimas į Lietuvą ne sezono metu

Reklama Londono metro stotyse, lauko reklama Rygoje ir Taline, straipsniai Olandijos žurnaluose, reklamos kampanija Jungtinės Karalystės kelionių žurnaluose, Izraelio dienraščiuose. Tokiomis reklamos priemonėmis užsienio turistai kviečiami aplankyti Lietuvą ne tik šiltuoju sezonu, praneša Turizmo departamentas pranešime spaudai.
Turizmo departamento nuotr.
Turizmo departamento nuotr.

Parasparnis virš užšąlusio Galvės ežero. Toks žieminių Trakų vaizdas daugiau nei 300-uose ekranų su reklaminiu šūkiu „Cool is Real. Extreme escape to Lithuania“ pagrindinėse Londono metro stotyse Green Park, Leicester Square, Liverpool Street bei Oxford Circus buvo matomas visą lapkritį. Ryšių su visuomene konsultacinių paslaugų įmonės „Hills Balfour“, vykdančios Lietuvos turizmo rinkodarą Jungtinės Karalystės rinkoje, paskaičiavimu, keturias savaites truksiančios reklaminės kampanijos metu bus pasiekta beveik 9 mln. auditorija.

Tokia pati šalies reklamos koncepcija panaudota ir didžiausių angliškų kelionių žurnalų „Escapism“ ir „Lonely Planet“ gruodžio mėnesio numeriuose, turinčiuose šimtatūkstantines skaitytojų auditorijas.

Turizmo departamento nuotr.

„Lietuva – europietiškos žiemos karalienė“. Tokia žinutė šią savaitę pasieks beveik milijoną didžiausių Izraelio leidinių „Israel hayom“, „Haarec“, „Maariv haboker“ ir „Globes“ skaitytojų. Reklama kvies Izraelio turistus per žiemos atostogas ir šventes rinktis kelionę į Lietuvą. Izraelio rinka yra viena iš labiausiai augančių Lietuvos tolimųjų atvykstamojo turizmo rinkų – pirmąjį šių metų pusmetį sulaukėme net penktadaliu daugiau Izraelio turistų nei 2016 m. tuo pačiu laikotarpiu.

Į iki galo nepažintą Lietuvą spalį ir lapkritį buvo kviečiami ir estai bei latviai. Spalį startavusios lauko reklamos kampanijos Taline ir Rygoje koncepcija – parodyti Lietuvą kitokiu kampu, juk Baltijos šalys labai panašios, neturi kardinalių kultūros ar gamtos skirtumų, kuriais būtų lengva prisivilioti turistus iš kaimyninių valstybių. Todėl šalies reklamai viešojo transporto laukimo paviljonuose ir reklamos vitrinose Estijos ir Latvijos sostinėse reklamos agentūra „New“ parinko Vilniaus, Kauno, Klaipėdos objektus kiek netikėtu rakursu su šūkiu „Its actually in Lithuania“.

Turizmo departamento nuotr.

Publikacijos apie Lietuvos gamtą, kultūrą bei istoriją šį mėnesį pasirodė ir Nyderlandų žurnaluose „Roots“, „Zin“ bei „Historisch Nieuwsblad“, taip pat jų interneto portaluose, naujienlaiškiuose, socialiniuose tinkluose. Juose siekiama Lietuvą pristatyti kaip atvirą, įdomią, saugią šalį, su išskirtinėmis kultūrinėmis bei gastronominėmis patirtimis, turtingą gamtos paveldu, aktyvaus poilsio galimybėmis. Turistų iš Nyderlandų srautas 2017 m. pirmąjį pusmetį išsiskyrė itin veržliu augimu. Pagal apgyvendinimo įstaigų statistiką šių metų sausio–birželio mėnesiais mūsų šalyje bent su viena nakvyne lankėsi 10,3 tūkst. olandų turistų, t.y. 26,2 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Nakvynių skaičius augo net 61,8 proc.

Pagal apgyvendinimo įstaigų statistiką, per pirmus devynis šių metų mėnesius Lietuvoje apsilankiusiųjų turistų iš užsienio skaičius augo 3,2 proc. – mūsų šalies apgyvendinimo įstaigose bent su viena nakvyne apsistojo 1,24 mln.užsieniečių.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...