captcha

Jūsų klausimas priimtas

Aiškėja, kada Lietuvos keliuose pradės veikti naujo tipo greičio matuokliai

Jau netrukus Lietuvos keliuose pradės veikti 25 sektoriniai greičio matuokliai, kurie matuos ne momentinį, o vidutinį transporto priemonių greitį tam tikroje atkarpoje. Šiuo metu vyksta baigiamieji montavimo darbai, o naujoji sistema pradės veikti kitų metų pradžioje.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Kaip DELFI informavo Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD), šiuo metu jau vyksta projekto darbų priėmimo procedūros. Iki lapkričio pabaigos bus priimti visi pagal sutartį numatyti darbai ir perduota techninė bei programinė įranga. Tačiau vidutinio greičio matavimo sistema oficialiai pradės veikti tik tuomet, kai bus atliktos metrologinio įteisinimo procedūros.

„Radarus reikia metrologiškai patikrinti, patvirtinti metodiką ir sistemą. Tai formali procedūra, kuri buvo pirkimo sąlygose. Tai nauja sistema, tad reikia sukurti metodiką, kaip vyksta matavimas ir užregistruoti. Tada sistema pradės veikti“, – DELFI teigė LAKD vadovas Egidijus Skrodenis.

Šioms procedūroms pradėti, LAKD vykdys viešąjį pirkimą, kurio pirminis etapas (techninės specifikacijos rengimas) jau yra pradėtas. Oficiali sistemos veikimo pradžia numatoma 2018 m. pirmąjį ketvirtį.

„Planuojame, kad greičio matuokliai galėtų veikti jau lapkričio ar gruodžio mėnesiais, bet dar nebus galima bausti vairuotojų. Visi formalumai, manau, bus sutvarkyti sausio-vasario mėnesiais“, – teigė E. Skrodenis.

Sektorinių greičio matuoklių veikimo principas nėra sudėtingas – fiksuojamas įvažiavimo į sektorių ir išvažiavimo iš sektoriaus laikai bei elementariais matematiniais veiksmais apskaičiuojamas vidutinis transporto priemonės greitis.

Šiuo metu Lietuvos keliuose veikia vienas bandomasis sektorinis greičio matuoklis kelyje A5 (Kaunas-Marijampolė).

 

Sektoriniai greičio matuokliai bus pastatyti šiuose keliuose:

Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas (A12) – dvi atkarpos

Šiauliai–Palanga (A11) – dvi atkarpos

Marijampolė–Kybartai–Kaliningradas (A7) – viena atkarpa

Vilnius–Varėna–Gardinas (A4) – viena atkarpa

Vilnius–Lyda (A15) – viena atkarpa

Vilnius–Minskas (A3) – viena atkarpa

Vilnius–Prienai–Marijampolė (A16) – viena atkarpa

Kaunas–Zarasai–Daugpilis (A6) – dvi atkarpos

Panevėžys–Šiauliai (A9) – viena atkarpa

Panevėžys–Aristava–Sitkūnai (A8) – viena atkarpa

Kaunas–Marijampolė–Suvalkai (A5) – viena atkarpa

Panevėžys–Pasvalys–Ryga (A10) – viena atkarpa

Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas (A12) – viena atkarpa

Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda (141) – dvi atkarpos

Mažeikiai–Plungė–Tauragė (164) – viena atkarpa

Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys (122) – viena atkarpa

Vilnius–Švenčionys–Zarasai (102) – viena atkarpa

Vilnius–Polockas (103) – viena atkarpa

Klaipėda–Liepoja (A13) – viena atkarpa

Kaunas–Prienai–Alytus (130) – viena atkarpa

Kaunas–Zarasai–Daugpilis (A6) – viena atkarpa (rezervinė vieta)

Panevėžys–Aristava–Sitkūnai (A8) – viena atkarpa (rezervinė vieta).

Šaltinis www.delfi.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close