captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Lietuvos metų automobilio 2018“ konkurse – 34 dalyviai

Lietuvos žurnalistų autoklubo organizuojamas konkursas „Lietuvos metų automobilis“ kasmet žiba automobilinių premjerų gausa. Dalyvių parkas nei kiek neatsilieka, o kartais net pralenkia „Europos metų automobilio“ konkursą. Per du dešimtmečius išgryninta rinkimų koncepcija vilioja automobilių gamintojų atstovus: vieni siekia laimėti, kiti neslepia, kad jiems pakanka pasirodyti. 
KIA Rio, Sipa/Scanpix nuotr.
KIA Rio, Sipa/Scanpix nuotr.

Keturi automobiliai podiumui užimti

Kiekvienų metų pabaigoje į dešimties autoritetingų žurnalistų komisijos rankas patenka beveik keturios dešimtys pačių naujausių automobilių. Iš jų tik vienas tampa „Lietuvos metų automobiliu“. Nepaisant to, automobilių atstovai konkursui pateikia kone visas savo naujienas. Visų jų šiais metais – net 34.

Šių metų rekordininkai – „Kia Auto“, automobiliniam teismui pateikę keturis įvairaus dydžio modelius: mažytį miesto spuogą „Picanto“, miesto automobilį „Rio“, miesto krosoverį „Stonic“ ir galingą vidutinės klasės sedaną galiniais varančiaisiais ratais „Stinger GT“.

KIA Stinger GT, pranešimo autorių nuotr.

„Mes tikimės nugalėti, – atsakė „Kia Auto“ pardavimų vadovas Darius Graževičius. – Su keturiais automobiliais didesnė tikimybė užimti pirmas tris vietas“.

„O jei rimtai, tai mes pateikiame visus naujus modelius, kurie šiemet pasirodė „Kia“ gamoje. Turime ir rimtų pretendentų į „Metų automobilio“ titulą, kaip „Rio“, kuris yra tikrai geras, gerai sukomplektuotas modelis už prieinamą kainą, taip pat miesto visureigis „Stonic“ skatina didelį susidomėjimą. Turime ir išskirtinį „Stinger“ automobilį, kuris tapo markės vizitine kortele ir galėtų pretenduoti į sportiškiausio automobilio nominaciją.

Mūsų pareiga yra pateikti automobilius, o komisijos – juos įvertinti. Žurnalistai turi savo nuomonę ir dažnai įžvelgia tai, ko net mes patys nepastebime, pasidalina įžvalgomis apie automobilius“, – kalbėjo D. Graževičius.

Pranešimo autorių nuotr.

Vienus įvertinti, kitus – parodyti

Nuo korėjiečių nedaug atsilieka ir japonai. „Nissan“ šiemet Lietuvos rinkai pristatė tris naujus modelius: miesto mažylį „Micra“, miesto krosoverių pradininką „Qashqai“ ir vidutinį SUV „X-Trail“. Tiesa, pastarieji du modeliai nėra visiškai nauji, jie tik atnaujinti.

„Mūsų didžiosios viltys dedamos į „Nissan Micra“. Tai visiškai naujas modelis, keliantis sąmyšį rinkoje, mat B segmente pristato saugumo technologijas, kurios atėjo iš didesnių ir brangesnių automobilių. Ir tos technologijos skirtos ne tik pamaigyti ar pasirodyti prieš kitus, jos užtikrina papildomą saugumą jų vairuotojams. 

Tuo tarpu „X-Trail“ ir „Qashqai“ mes norime pademonstruoti pirkėjams. Jie kelia kartelę krosoverių segmente. Dar daugiau modernių technologijų, dar daugiau prabangos pačiame automobilyje, įskaitant naują salono apdailą, išmanias technologijas, kurios įdiegtos automobilyje“, – sako „Nissan Nordic Europe“ komunikacijos vadovas Baltijos šalims Mindaugas Plukys.

Nissan Qashqai, pranešimo autorių nuotr.

Padeda skleisti žinią

Nors laimėti „Lietuvos metų automobilio“ pagrindinį titulą šansų nėra daug, gamintojų atstovai džiaugiasi konkurso komunikacija, kuri padeda potencialius automobilių pirkėjus supažindinti su naujausiais produktais.

„Mums konkursas svarbus tuo, kad jis matomas, pirkėjai domisi autoritetingų žmonių pasakojimais apie naujus automobilių modelius. Mes vieni iš savo salono visko visuomenei nupasakoti negalime. Marketingo pusė mums svarbi, matome čia naudą“, – privalumus pardavėjams vardijo D. Graževičius.

„Metų automobilis – vienas iš geriausių renginių tarp automobilių žurnalistų. Mums tai yra pagalba parduodant automobilius, įvertinimas, sklaida. Svarbu, kad žmonės tokiu būdu yra supažindinami su automobiliais“, – kolegai pritarė „Modus Group“ marketingo vadovė Augustė Miliūtė-Zinkevičienė.

Jos atstovaujama prabangių automobilių markė BMW taip pat tarp lyderių, į konkursą užregistravo net 3 modelius: BMW 5, BMW 6 GT ir BMW X3.

BMW 6 Gran Turismo, pranešimo autorių nuotr.

Augustė neišskiria bavarų: atstovaudama „Modus Group“, ji prižiūri ir  „Alfa Romeo“, „Fiat“, „Jeep“ bei MINI markes, su kurių modeliais sieks pakliūti į visas įmanomas aukščiausias pozicijas tiek kalbant apie „Lietuvos metų automobilio 2018“ titulą, tiek apie atskiras nominacijas, kurių šiemet bus 11.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...