captcha

Jūsų klausimas priimtas

Prekybos centruose lengva apsigauti: į ką atkreipti dėmesį

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba dažnai sulaukia skundų iš klientų esą jie buvo suklaidinti prekybos centruose. Nors pirkėjams dažnai atrodo, kad prekybos centrai klaidina sąmoningai, Tarnybos Ekonominių interesų departamento direktorius Marekas Močiulskis sako, kad dėl klaidinimo dažniausiai kaltas būna žmogiškasis faktorius arba paini akcijų politika. 
BNS nuotr.
BNS nuotr.

„Vartotojas išsirenka prekę lentynoje, aiškiai mato kainą, ateina prie kasos ir jam „išmušama“ gerokai didesnė kaina. Kai prekė smulki, kaina gali viršyti ir dvigubai, kai prekė brangesnė, skirtumas būna keli eurai. Gerai, kai vartotojai tai pastebi iš karto, prie kasos – tada jie gali iš karto atgauti pinigus ir grąžinti prekę“, – pasakoja M. Močiulskis.

Tačiau, pasak jo, dažnai pasitaiko ir taip, kad žmonės parsineša namo produktų krepšelį, atidžiai peržiūri kasos čekį ir nustemba, nes prekių kaina čekyje būna kitokia nei ta, kuri buvo nurodyta lentynoje. Tada pirkėjai turi arba grįžti į parduotuvę, arba rašyti skundą Vartotojų teisių tarnybai. 

Taip pat jis pabrėžė, kad akcijų ir spalvotų etikečių prekybos centruose yra per daug ir tai klaidina vartotojus.  

„Žmogus perką kavą ir galvoja, kad jai galioja akcija. Bet vėliau išsiaiškina, kad geltoniems lipdukams akcija negalioja – ji taikoma raudoniems. Bet jeigu jūs perkate iš reklaminio laikraštuko, tai akcija netaikoma nei geltoniems, nei raudoniems“, – apie painiavą aiškina Ekonominių interesų departamento direktorius.

Pasak jo, net ir Vartotojų teisių tarnyba ne visada supranta, kokiai prekei ir kada buvo taikyta akcija. 

Plačiau apie klaidinimą prekybos centuose žiūrėkite įraše.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...