captcha

Jūsų klausimas priimtas

EIB skyrė 50 mln. eurų geležinkelių modernizavimui

Šiandien Europos investicijų banko (EIB) pirmininkas Werner Hoyer pasirašė 50 mln. EUR paskolos sutartį su įmone „Lietuvos geležinkeliai“ šiuolaikiniams riedmenims įsigyti. Tai jau trečias EIB sandoris modernizuojant Lietuvos geležinkelius – Bankas yra padėjęs atnaujinti geležinkelio infrastruktūrą ir įsigyti naujų lokomotyvų. Pasirašymo ceremonija vyko Vilniuje EIB Direktorių valdybos posėdžio išvakarėse. Direktorių valdybos posėdis pirmą kartą vyks Lietuvoje artėjančio Lietuvos pirmininkavimo ES proga, rašoma pranešime spaudai.
BFL nuotr.
BFL nuotr.

Šiandien Europos investicijų banko (EIB) pirmininkas Werneris Hoyeris pasirašė 50 mln. EUR paskolos sutartį su įmone „Lietuvos geležinkeliai“ šiuolaikiniams riedmenims įsigyti. Tai jau trečias EIB sandoris modernizuojant Lietuvos geležinkelius – Bankas yra padėjęs atnaujinti geležinkelio infrastruktūrą ir įsigyti naujų lokomotyvų. Pasirašymo ceremonija vyko Vilniuje EIB Direktorių valdybos posėdžio išvakarėse. Direktorių valdybos posėdis pirmą kartą vyks Lietuvoje artėjančio Lietuvos pirmininkavimo ES proga, rašoma pranešime spaudai.

„EIB labai remia tvaraus transporto vystymą, o geležinkeliai energijos vartojimo požiūriu tebėra viena našiausių žemės transporto rūšių, be to, mažiausiai teršia aplinką. Todėl mes ypač džiaugiamės sutartimi su „Lietuvos geležinkeliais“, nes šiuo projektu bus padidintas geležinkelių transporto paslaugų konkurencingumas ir patrauklumas, kartu keleiviai bus skatinami pirmenybę teikti ne kelių, bet geležinkelių transportui“, – per sutarties pasirašymo ceremoniją sakė EIB pirmininkas W. Hoyeris.

„Privalome vis atnaujinti turimą riedmenų parką, kadangi to nedarant po 5-6 metų liks tik dalis tinkamų vagonų. Atsižvelgiame i kintančius klientų poreikius, augančius saugumo reikalavimus ir siekiame išlikti konkurencingi”, – komentavo „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Stasys Dailydka.

Pasinaudojant EIB paskola bus nupirkta 590 naujų vagonų, tarp jų – 150 kuro cisternų, 140 atvirų vagonų, 100 dengtų vagonų ir 200 platforminių vagonų. Be to, bus įsigyti 3 dyzeliniai ir 6 elektriniai traukos riedmenys keleiviniam geležinkelių transportui, ir taip bus atnaujintas visas bendrovės vagonų parkas. Krovininiai vagonai daugiausia bus naudojami tarptautiniam krovinių vežimui tarp Lietuvos ir NVS šalių.

EIB siekia, kad būtų teikiamos aplinkos neteršiančios transporto paslaugos, todėl šiuolaikiškuose krovininiuose vagonuose bus įrengtos mažai triukšmo keliančios trinkelės, palyginti su sena vagonų įranga sumažinančios triukšmą maždaug 50 proc.. Projektu bus prisidėta prie keleivių ir krovinių vežimo geležinkeliais veiksmingumo didinimo, nes bus įsigyta naujų pigesnės eksploatacijos transporto priemonių ir pagerės tuščio svorio / grynojo svorio rodiklis. Naujieji riedmenys keleiviams užtikrins didesnį komfortą ir bus patikimesni, todėl geležinkeliai galės konkuruoti su kitomis transporto rūšimis, ypač su kelių transportu, ir didinti savo modalinę dalį.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...