captcha

Jūsų klausimas priimtas

Uostamiesčio Baltijos prospekte išaugs automobilių srautai

Jūriniais keltais krovinius ir keleivius plukdanti bendrovė „DFDS Seaways“ nuo šio pirmadenio visas keltų linijas perkelia į Centrinį Klaipėdos terminalą. Krovininių automobilių srautas Baltijos prospektu dėl to padidės kone dvigubai.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Maždaug prieš 3 metus veikti pradėjęs modernus jūriniams keltams skirtas Centrinis Klaipėdos terminalas kurį laiką stovėjo tuščias. Pirmieji bendrovės „DFDS seaways“ keltai čia pradėjo švartuotis 2015 metų gegužę. Iš čia jie plaukdavo į Švedijos uostą Karlshamną. Vėliau ši linija buvo grąžinta į Tarptautinę jūrų perkėlą, o arčiau uosto vartų perkeltos linijos į Vokietiją ir Daniją.

Nuo pirmadienio visos jūrinių keltų linijos perkeliamos į Centrinį Klaipėdos terminalą. Neslepiama, kad dėl to klaipėdiečiai turės prisitaikyti prie beveik dvigubai išaugsiančių sunkiojo transporto srautų – nuo 300 iki 500 vilkikų per parą.

Rekonstruoti Baltijos prospekto sankryžas ir taip eliminuoti eismo problemas mieste dėl į uostą judančio transporto vyriausybė buvo prisižadėjusi, kai siekė miesto pritarimo uoste įkurdinti Suskystintųjų gamtinių dujų terminalą.

Susisiekimo ministras Rokas Masiulis sako, kad Baltijos prospektas yra vienas iš 5 daugiausia problemų keliančių transporto mazgų šalyje ir tikrai bus rekonstruojamas, tačiau kada prasidės darbai – vis dar neaišku.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...